  • 1. Data: 2016-10-16 22:17:36
    Temat: najlepszy pakiet transmisji danych w UE
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl>

    regulaminy zagmatwane do granic możliwości (czytanie grozi szpitalem
    psychiatrycznym) ...
    jaki jest obecnie najtańszy pakiet transmisji danych w roamingu w UE
    (Hiszpania) ?
    potrzebuje około 1GB na 2 tyg.
    sieć: PLUS, taryfa: Plush
    (widzę jakieś extra-pakiety do kupienia: 100MB / 7 dni za 30 PLN)
    czy to się w ogóle opłaca? no i ta cena kosmos.....
    marek

  • 2. Data: 2016-10-17 09:49:36
    Temat: Re: najlepszy pakiet transmisji danych w UE
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (widzę jakieś extra-pakiety do kupienia: 100MB / 7 dni za 30 PLN)
    > czy to się w ogóle opłaca? no i ta cena kosmos.....

    prepaid kupiony na miejscu?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2016-10-17 17:10:35
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > (widzę jakieś extra-pakiety do kupienia: 100MB / 7 dni za 30 PLN)
    > czy to się w ogóle opłaca? no i ta cena kosmos.....

    no ale chodzi o zachowanie polskiego numeru

  • 4. Data: 2016-10-17 17:45:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-17 o 17:10, marek pisze:
    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > no ale chodzi o zachowanie polskiego numeru

    Orange na kartę, 3zł za 50mb lub 300mb za 15zł. Pakiety wielokrotnego
    użytku.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-10-17 20:25:44
    Od: W <w...@w...pl>

    marek wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > no ale chodzi o zachowanie polskiego numeru

    Dual-sim?

    Chyba, ze nie potrzebujesz duzej ilosci danych... w vikingu tez mam 100mb za
    30pln ale na 14 dni i wydaje mi sie to standard... w niektorych abonamentach
    jest wieksza paczka. Z tego co pamietam, to jakies 2 lata temu na miejscu
    chyba najlepiej wychodzil orange - za jakies 10eur dostawalo sie bodajze 1-
    2gb...

  • 6. Data: 2016-10-18 19:43:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.10.2016 o 17:10, marek pisze:
    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > no ale chodzi o zachowanie polskiego numeru

    sraty pierdaty. Ja jestem sknera. Przyznaję się. Wada jak każda inna,
    choć może nie, bo w portfelu zostaje zdecydowanie więcej, niż np u palacza.
    Ale jak kogoś stać na wyjazd za granicę, to na wygodę w postaci
    internetu mobilnego brakło kasy? No dobra, lepiej płacić mniej, niż
    więcej, za dokładnie to samo. To jeszcze nie grzech. No to dostajesz
    odpowiedź kup sobie tamtejszą kartę sim. Dalej źle bo muisz karty
    przekładać? No to kup modem gsm-wifi. może się okazć taniej! (sprzedasz
    go po powrocie). Nie widzisz że zachowujesz się jak ostatni cebulak?
    Ale żeby nie było że jestem krytykant. Mam rozwiązanie na 1 kartę sim i
    zachowanie numeru. Zrób tak. wykup sobie numer stacjonarny, w halonecie
    czy gdziestam. cena 1zł na rok. ustaw dostęp do niego w swoim telefonie.
    (aplikacja, sip) Rozmowy przychodzące na Twoją komórkę przekieruj na
    stacjonarny (płacisz za to, więc jak niemasz darmowych, kup pakiet). na
    miejscu kup lokalnego sima z netem i ciesz się życiem
    Masz net, ktokolwiek do Ciebie zadzwoni na komórkę, dostanie
    przekierowanie na "stacjonarny" który będzie działał przez inrernet.

    ToMasz