  • 1. Data: 2020-05-12 23:59:24
    Temat: najtansze gigabajty w prepaidzie
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    pytanie:
    która sieć i w jakiej taryfie proponuje
    najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!

    zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

  • 2. Data: 2020-05-13 00:15:16
    Temat: Re: najtansze gigabajty w prepaidzie
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > pytanie:
    > która sieć i w jakiej taryfie proponuje
    > najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!
    >
    > zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

    Jak potrzebujesz jednego gigabajta (nie więcej), to RedBullMobile - 3
    PLN / 30 dni. Przy większych pakietach cena za 1 GiB spada.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2020-05-13 02:13:06
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    W dniu środa, 13 maja 2020 00:15:19 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Jak potrzebujesz jednego gigabajta (nie więcej), to RedBullMobile - 3
    > PLN / 30 dni. Przy większych pakietach cena za 1 GiB spada.
    >
    > --
    > Grzexs

    mam prepaida z play ale zgorszyłem się drożyzną
    np. 6 GB za 20zł to jest ponad 3zł za 1GB

    zużywam około 18-19 GB w miesiącu, więc w play
    musiałbym kupować 3 pakiety po 20zł = 60zł/miesiąc
    koszmarnie drogo!

    szukam oferty w której cena zejdzie poniżej 1zł/GB
    optymalnie byłoby ok. 50gr/GB i wyrobić się w 10zł
    ale nie wiem czy to w ogóle jest realne

  • 4. Data: 2020-05-13 03:05:00
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

> [...]
    > koszmarnie drogo!
    >
    > szukam oferty w której cena zejdzie poniżej 1zł/GB
    > optymalnie byłoby ok. 50gr/GB i wyrobić się w 10zł

    na razie wyszukałem na allegro.pl startery Plusa 6GB 2,13zł
    te 6GB jest ważne 7 dni

    kupując 19 starterów za 40,47 załapałbym sie na
    darmową wysyłkę smart do paczkomatu i zapewniłbym
    sobie 19 tygodni internetu w których zużyłbym 19 starterów

    wychodzi nieco poniżej 10zł/miesiąc

    pytanie 1: czy uda mi się zarejestrować starter plusa
    na poczcie polskiej? jeśli tak, to cudownie, gdyż mam
    rozwiązany problem dla którego założyłem niniejszy wątek

    pytanie 2: czy plus ma jakieś ograniczenia w rejestracji
    starterów przypisanych do 1 peselu?

    dotychczasowe doświadczenie wskazuje że Orange nie chce mnie
    znać odkąd zarejestrowałem w niej kilkaset nr, a sieć play mnie
    na razie toleruje z kilkudziesięcioma nr, t-mobile zarejestrowała
    20 nr i ani jednego więcej nie przepuszcza; a co zrobi plus?!

  • 5. Data: 2020-05-13 07:22:47
    Od: d...@g...com

    > szukam oferty w której cena zejdzie poniżej 1zł/GB
    > optymalnie byłoby ok. 50gr/GB i wyrobić się w 10zł
    > ale nie wiem czy to w ogóle jest realne

    Ja korzystam z oferty Orange, gdzie jest 1024 GB za 300 zł na rok:
    https://biuroprasowe.orange.pl/blog/az-1-tb-danych-n
    ielimitowane-rozmowy-i-smsy-na-caly-rok/
    Doładowanie Orange kupuję na Allegro w formie przelewu sms, co pozwala doładować
    konto kwotą 300 zł za 250 zł. W ten sposób mam cenę 1 GB za niecałe 25 groszy.

  • 6. Data: 2020-05-13 08:27:34
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Jestem Nowy has brought this to us :

> [...]
    > koszmarnie drogo!
    >
    > szukam oferty w której cena zejdzie poniżej 1zł/GB
    > optymalnie byłoby ok. 50gr/GB i wyrobić się w 10zł

    Najtańsze to może nie ale w play masz 8gb za 20zł, aktywacja tylko
    przez
    apkę mobilną play24, tyle że ten pakiet się nie sumuje i mimo
    przedłużenia przepada.
    Ewentualnie w rbm masz 6gb za 10zł i 15gb za 10zł.
    Skoro masz kartę w play to wystarczy zmienić taryfę.

  • 7. Data: 2020-05-13 08:29:32
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    xxx wrote on 2020-05-13 :
> [...]
    > przepada.
    > Ewentualnie w rbm masz 6gb za 10zł i 15gb za 10zł.
    > Skoro masz kartę w play to wystarczy zmienić taryfę.

    6gb za 10zł i 10gb za 15zł miało być.

  • 8. Data: 2020-05-13 08:37:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-12 o 23:59, Jestem Nowy pisze:
    > pytanie:
    > która sieć i w jakiej taryfie proponuje
    > najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!
    >
    > zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

    1. Ile tych gb potrzebujesz w miesiącu?
    2. Łącznie z rozmowami i smsami, czy sam internet?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2020-05-13 12:10:29
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Jestem Nowy, 12 maj 2020 w news:aa456cab-b989-401c-b688-
    9...@g...com napisałeś/aś:

    > pytanie:
    > która sieć i w jakiej taryfie proponuje
    > najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!
    >
    > zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

    nie ma tego na stronie, ale np. w którymś redbulu na kartę jest wciąż
    pakiet 100gb za 40 zł na miesiac.

  • 10. Data: 2020-05-13 13:17:19
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    W dniu środa, 13 maja 2020 08:37:07 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > 1. Ile tych gb potrzebujesz w miesiącu?
    > 2. Łącznie z rozmowami i smsami, czy sam internet?

    potrzebuję ok. 18-19 GB miesięcznie, max 25 GB
    bez rozmów i sms-ów, sam internet na fizycznej
    karcie sim którą wkładam do modemu