  • 11. Data: 2020-05-13 13:18:19
    Temat: Re: najtansze gigabajty w prepaidzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-13 o 12:10, pueblo pisze:
    > Witaj Jestem Nowy, 12 maj 2020 w news:aa456cab-b989-401c-b688-

    > nie ma tego na stronie, ale np. w którymś redbulu na kartę jest wciąż
    > pakiet 100gb za 40 zł na miesiac.

    To jak może być, skoro nie ma na stronie? Ja takiej oferty nie pamiętam.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2020-05-13 13:54:23
    Od: z <...@...pl>

    Wiem że nie chcesz abo. ale... ostatnio zauważyłem że w pleju po
    wyczerpaniu 10 giga nadal mogę oglądać tv na dwóch urządzeniach na raz.
    Z poziomu mojego użytkowania nic się po tym fakcie nie zmieniło.
    Od kilku miesięcy przekraczam limit. Dostaję ostrzeżenie o
    _spowolnieniu_ i jakoś tego nie widzę ;-)

    Nie wiem jak ty wykorzystujesz GSM.
    Napędzasz tym całe mieszkanie po LTE?

  • 13. Data: 2020-05-13 17:56:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 12.05.2020 o 23:59, Jestem Nowy pisze:
    > pytanie:
    > która sieć i w jakiej taryfie proponuje
    > najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!
    >
    > zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

    Virgin - plan Mini 3 - bodaj tak się nazywa.
    Nie jest to abonament, ale pobiera 3zł z konta co miesiąc. 1GB za 1zł,
    pakiety bierzesz on demand - jak potrzebujesz więcej to bierzesz więcej
    i tyle.
    Jeśli brak środków na koncie to taryfa się po prostu wyłącza.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 14. Data: 2020-05-13 20:18:16
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Liwiusz has brought this to us :

    > To jak może być, skoro nie ma na stronie? Ja takiej oferty nie pamiętam.

    Po wyłączeniu dila play wprowadził pakiet 100gb za 40zł w rbm.
    Obecnie niestety nie ma już możliwości przejścia do taryfy rbm5 w
    której ten pakiet można włączyć chyba że z przeniesienia numeru z innej
    sieci do rbm7mnp i potem migracja do rbm5. Wcześniej można było
    migrować z karty play przez fakt do tej taryfy, ale jest to zablokowane
    już.
    Ten kto ma tą taryfę to może korzystać.
    Inna opcja to taryfa internet na kartę w play 100gb za 49zł z lejkiem
    1Mb/s

  • 15. Data: 2020-05-13 23:39:11
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    > pytanie:
    > która sieć i w jakiej taryfie proponuje
    > najtańszą cenę gigabajta w prepaidzie?!
    >
    > zaznaczam że to _musi_ być prepaid, a nie abonament

    wyżej opisałem już że potrzebuję 18-20 max 25 GB / miesiąc
    używam modemu 4G play bez simlocka, każda karta w nim chodzi
    na komputerze widows7 (to chyba nie ma znaczenia ale podaję)

    dodam jeszcze że mieszkam w małej pipidówie bez salonów gsm
    mamy dziąłającą pocztę biedronki netto żabki paczkomat (piszę to
    pod kątem gdzie mogę kupić i/lub zarejestrować) ale najbliższy
    salon dużego operatora w mieście powiatowym autobusy nie jeżdżą
    własnego auta brak więc salonu play plus orange t-mobile nie
    jestem w stanie odwiedzić do końca pandemii

    zakupu muszę dokonać allegro lub biedronka netto żabka poczta
    nie mogę liczyć że ktoś mi coś zrobi albo udostępni w salonie

    ciekawi mnie co mam kupić na allegro (będę wdzięczny za linki)
    i jakie opcje poustawiać a także kto rejestruje karty prepaid
    podczas pandemii (małe pchły typu virgin mają umowy z pocztą
    polską, nie wiem jak duzi operatorzy, może im sie wydawało że
    nie muszą mieć umów bo mają salony - a może zadbali nie wiem)

    myślę że teraz wyczerpująco opisałem i potrzeby i ograniczenia

  • 16. Data: 2020-05-14 13:17:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-13 o 03:05, Jestem Nowy pisze:

> [...]
    >
    > wychodzi nieco poniżej 10zł/miesiąc
    >
    > pytanie 1: czy uda mi się zarejestrować starter plusa
    > na poczcie polskiej? jeśli tak, to cudownie, gdyż mam
    > rozwiązany problem dla którego założyłem niniejszy wątek
    >
    > pytanie 2: czy plus ma jakieś ograniczenia w rejestracji
    > starterów przypisanych do 1 peselu?
    >
    > dotychczasowe doświadczenie wskazuje że Orange nie chce mnie
    > znać odkąd zarejestrowałem w niej kilkaset nr, a sieć play mnie
    > na razie toleruje z kilkudziesięcioma nr, t-mobile zarejestrowała
    > 20 nr i ani jednego więcej nie przepuszcza; a co zrobi plus?!

    Nie szkoda ci czasu na takie kombinerki?

  • 17. Data: 2020-05-14 13:59:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > myślę że teraz wyczerpująco opisałem i potrzeby i ograniczenia

    najkorzystniej będzie jak kupisz sobie parę starterów na allegro.
    poniżej dam linka do przykładowego. tam zejdziesz do okolic 50groszy za
    1 giga, przy korzystnym dla Ciebie "przechodzeniu" na następny miesiąc.
    znaczy jak kupisz 100 giga, to możesz je zużyc w 1 miesiącu,
    równomiernie, albo w ostatnim (te krótsze są na 5 miesięcy). Robię tak
    od paru lat. choć ostatnio kupiłem zajebiście duży pakiet, i jak jeszcze
    można było - przedłużyłem do 2022 roku.
    ToMasz

    link do karty sim z internetem. poszukaj innych, być może
    korzystniejszych ofert, w sensie więcej gb na dłużsy czas

    https://allegro.pl/oferta/starter-internet-orange-fr
    ee-100-gb-8295155225?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop
    %3Acategory&bi_c=YzIzNWU5ZDAtOTk2OS00OGE5LTgxYTYtNmY
    5OTdiMGY0YzZmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_uni
    t_id=a5a5e473-9068-4e57-beed-7ab697729b14

  • 18. Data: 2020-05-15 12:40:36
    Od: j...@i...pl

    On 13 May 2020 10:10:29 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:

    >nie ma tego na stronie

    https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/taryfy?
    qt-oferta_na_karte_taryfy=1#qt-oferta_na_karte_taryf

    http://jerzu.waw.pl GG:129280