  • 1. Data: 2015-10-09 19:26:52
    Temat: największa hurtownia części się reklamuje
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Widać już cienko pierdzą i dobrze im tak. Zemściło się wciskanie gówna
    klientom, nie słuchanie potrzeb klientów i wredna kasjerka. Mieli ludzi
    za głupków.

    Żeby skały srały to już nic nie kupię w stacjonarnym. Odżałuję 25zł na
    DPD, zrobię większe zakupy, kilka filtrów oleju, osłony na przeguby,
    klocki, tarcze, paski. Nikt mnie nie będzie bajerował że równie dobre i
    tanie i robił łaski, że zatowaruje magazyn.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2015-10-09 21:01:26
    Temat: Re: największa hurtownia części się reklamuje
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Co Ty palisz?

    To co wszyscy :)

  • 3. Data: 2015-10-09 21:01:54
    Od: Jawi <g...@p...fm>

  • 4. Data: 2015-10-09 23:33:06
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-10-09 o 21:01, Czesław Wiśniak pisze:
    > To co wszyscy :)
    To chyba sobie też zapalę, zrozumiem o czym mowa :)

  • 5. Data: 2015-10-10 00:33:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-10-09 o 23:33, Jawi pisze:
    > To chyba sobie też zapalę, zrozumiem o czym mowa :)

    Postaram się być egzegetą słów Jawi-ego. ;-)
    W TV pojawiła się reklama sklepu wszystkomającego do aut.

    Robert

  • 6. Data: 2015-10-10 01:03:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Postaram się być egzegetą słów Jawi-ego. ;-)
    > W TV pojawiła się reklama sklepu wszystkomającego do aut.
    >
    > Robert

    Chyba też się tego napaliłem. Oczywiście chodzi o PiteR-a.

    Robert

  • 7. Data: 2015-10-10 02:32:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Chyba też się tego napaliłem. Oczywiście chodzi o PiteR-a.

    napaliles sie na Pitera?:)

  • 8. Data: 2015-10-10 09:06:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jawi pisze tak:

    > Co Ty palisz?

    radomskie :)

    a taki odprysk po usłyszeniu reklamy w radiu.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 9. Data: 2015-10-13 11:58:18
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 09 Oct 2015 21:01:54 +0200, Jawi <g...@p...fm> wrote:

    >Co Ty palisz?

    Nie wiem co, ale jak ma na mysli hurtownię na I oraz C, to mam podobne
    odczucia. Nie dość że coraz więcej części jest na zamówienie, to są
    strasznie drogie. Dodatkowo często musisz palcem pokazać w katalogu,
    co chcesz. Bo Panowie z obsługi nie ogarniają asortymentu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2015-10-13 20:48:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-13 o 11:58, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > strasznie drogie. Dodatkowo często musisz palcem pokazać w katalogu,
    > co chcesz. Bo Panowie z obsługi nie ogarniają asortymentu.

    To chyba nie tylko to, że nie ograrniają. Oni chyba w ogóle myśleć nie
    umieją.

    Opisywałem tu już chyba, jak kiedyś próbowałem kupić przekaźnik do
    samochodu.
    Mówię:
    - Przekaźnik na 12 V i duży prąd, przynajmniej 35A.
    - A do jakiego samochodu?
    - Na 12 V (czyli nie ciężarowy 24V)
    - Ale jaki producent, model i rocznik?
    - Nie ma znaczenia. 12V i min. 35A
    - Ale ja muszę wiedzieć
    itd. w przybliżeniu wyglądała rozmowa.

    A w normalnych sklepach samochodowych, jak jeszcze bywały niedawno, to
    wystarczyło wspomnieć 12V/35A i facet mówił przykładowo:
    Są takie do drogowych do Poloneza, ale nie mają ucha, są do Lanosa, z
    krótkim uchem, są do Mondeo w metalowej obudowie, itd.

    Natomiast w różnych Intercarsach i podobnych to pracownicy w zasadzie są
    - no właśnie, po co?
    Jeśli ktoś nie wyszuka uprzednio w necie i nie poda dokładnego numeru
    części, to nie kupi. Dotyczy to niektórych elementów - np. tarczy
    hamulcowej do BMW - gdzie ichnia wyszukiwarka po podaniu modelu,
    rocznika i typu silnika podaje kilka różnych (czyli niekompatybilnych)
    wyników.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam