  • 1. Data: 2010-10-18 23:45:45
    Temat: naprawa wtryskiwaczy Trójmiasto
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Cześć.
    Szukam warsztatu gdzie porządnie i za rozsądne pieniążki zregenerują mi w
    3city wtryskiwacz 1 szt do malutkiego jednocylindrowego dieselka.

    wtryskiwacz BOSCH typ DNOSD 21 ( TAKI TYP NAPISANO W DOKUMENTACJI SILNIKA
    JEDNAK NAPISY NA SAMYM WTRYSKIWACZU SĄ TAKIE:

    KBA42SD30/4 1445 BAR
    060 ( W OWALNYM KÓŁKU )
    043 ( PONIŻEJ )

    Sprawdzałem go na "zegarze" i trochę leje. Ciśnienie otwarcia ma prawidłowe.
    Ewentualnie gdzie znaleźć nowy rozpylacz do tego wtryskiwacza?

    Polecicie coś?
    Ile to może kosztować?
    Czy warto regenerować?
    Słyszałem różne opinie ...

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 101018-1, 2010-10-18
    Przetestowano na: 2010-10-18 23:45:45

  • 2. Data: 2010-10-19 07:19:53
    Temat: Re: naprawa wtryskiwaczy Trójmiasto
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Dawidus" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawidłowe.
    > Ewentualnie gdzie znaleźć nowy rozpylacz do tego wtryskiwacza?

    Powinni dać radę choć może nie byc tanio w Pezalu. A tak poza tym czy musi
    być trojmiasto? Przecież wtryskiwacz to nie poł auta i można go wysłac
    gdzies kurierem. Jak się dobrze zapakuje to ryzyko niewielkie.

  • 3. Data: 2010-10-19 07:39:46
    Temat: Re: naprawa wtryskiwaczy Tr?jmiasto
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-18 23:45, Dawidus pisze:
    > Cze??.
    > Szukam warsztatu gdzie porz?dnie i za rozs?dne pieni??ki zregeneruj? mi w
    > 3city wtryskiwacz 1 szt do malutkiego jednocylindrowego dieselka.
    >
    > wtryskiwacz BOSCH typ DNOSD 21 ( TAKI TYP NAPISANO W DOKUMENTACJI SILNIKA
    > JEDNAK NAPISY NA SAMYM WTRYSKIWACZU S? TAKIE:
    >
    > KBA42SD30/4 1445 BAR
    > 060 ( W OWALNYM K?KU )
    > 043 ( PONI?EJ )
    >

    > Sprawdza?em go na "zegarze" i troch? leje. Ci?nienie otwarcia ma prawid?owe.
    > Ewentualnie gdzie znale?? nowy rozpylacz do tego wtryskiwacza?

> [...]

    Gdynia ul. Zakopianska 13

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2010-10-21 21:47:16
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    już dostałem nowe rozpylacze po 60 pln za sztukę. Tylko wymienić :-)

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 101021-0, 2010-10-21
    Przetestowano na: 2010-10-21 21:47:16