  • 1. Data: 2012-09-30 14:46:12
    Temat: nauka jazdy pod okiem kogoś z rodziny...
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Post zawiera lokowanie produktu..

    Ostatnio w serialu rodzinka.pl można było zauważyć iż rodzic uczył
    dziecko prowadzić samochód. Wiem że film jest raczej kiepskim źródłem
    informacji, ale w tym przypadku można się spodziewać przemycenia właśnie
    jakiejś treści.. Jak to jest.. bo czytam sobie jakieś posty z 2007 roku
    że niby coś takie ma(miało) wejść w życie, że ktoś z bliskich będzie
    mógł uczyć jeździć. Macie jakąś podstawę prawną? Działa to?

  • 2. Data: 2012-09-30 16:15:01
    Temat: Re: nauka jazdy pod okiem kogoś z rodziny...
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-30 14:46, Albercik pisze:
    > Post zawiera lokowanie produktu..
    >
    > Ostatnio w serialu rodzinka.pl można było zauważyć iż rodzic uczył
    > dziecko prowadzić samochód.

    Oj ja bym się w tej kwestii serialami nie kierował. Zwłaszcza że to jest
    spolszczona zachodnia produkcja :-)

  • 3. Data: 2012-09-30 16:30:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > że niby coś takie ma(miało) wejść w życie, że ktoś z bliskich będzie
    > mógł uczyć jeździć. Macie jakąś podstawę prawną? Działa to?

    Nie sądzę że to kiedykolwiek przejdzie, chyba że zrobisz sobie
    uprawnienia i dostosujesz auto to możesz nawet i dziś :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-09-30 19:19:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl>

    > Ostatnio w serialu ... można było zauważyć iż rodzic uczył dziecko
    > prowadzić samochód.

    Na drodze publicznej ?

  • 5. Data: 2012-09-30 22:08:09
    Od: <9...@3...220809.invalid> (Tom N)

    John Kołalsky w

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl>

    > Na drodze publicznej ?

    Jakiś problem?

    PJ to tylko kwit. No chyba, że twierdzisz, że Twoje potomstwo po odbyciu
    kursu i zdaniu egzaminu na PJ nie wymaga już nauki -- wszystkiego sie
    nauczyło...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2012-09-30 22:13:26
    Od: tÎż

    Albercik wrote:

> [...]
    > że niby coś takie ma(miało) wejść w życie, że ktoś z bliskich będzie
    > mógł uczyć jeździć. Macie jakąś podstawę prawną? Działa to?

    Ja z powodzeniem uczę mojego syna Cypriana prowadzić mojego Poloneza
    Trucka Roya więc bez dwóch zdań mogę powiedzieć -- tak, to działa!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2012-10-01 21:38:19
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.09.2012 14:46, Albercik pisze:
> [...]
    > że niby coś takie ma(miało) wejść w życie, że ktoś z bliskich będzie
    > mógł uczyć jeździć. Macie jakąś podstawę prawną? Działa to?

    na bashu kiedyś było:
    "mama daje mi tylko w lesie, albo na mało uczęszczanych drogach"
    ToMasz

  • 8. Data: 2012-10-02 11:47:16
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-30 22:13, t? pisze:
    > Ja z powodzeniem uczę mojego syna Cypriana prowadzić mojego Poloneza
    > Trucka Roya więc bez dwóch zdań mogę powiedzieć -- tak, to działa!

    Strasznie nudny jestes. Ile ty masz lat? 15?
    Bo jesli wiecej, to wskazuje na jakies uposledzenie.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 9. Data: 2012-10-02 13:24:04
    Od: tÎż

    MarcinJM wrote:

    > Strasznie nudny jestes. Ile ty masz lat? 15? Bo jesli wiecej, to
    > wskazuje na jakies uposledzenie.

    Jestem upośledzonym 40-latkiem, ale to nie znaczy, że nie mogłem spłodzić
    syna Cypriana, a teraz go uczyć prowadzić moim Polonezem Truckiem Royem!
    Powiem Ci w tajemnicy, że za rok planuję start na paraolimpiadzie
    szachowej.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2012-10-02 16:18:39
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-02 13:24, t? pisze:
    > Powiem Ci w tajemnicy, że za rok planuję start na paraolimpiadzie
    > szachowej.

    Zycze sukcesow.