  • 1. Data: 2013-04-08 13:51:12
    Temat: [nawierzchnia] Droga 784/794 vel droga 94 vel droga 28
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Witam,
    Z okolic Piotrkowa Trybunalskiego ostatnio do Rabki (Zakopianka) jeżdziłem
    pustymi drogami 784/794 przez Radomsko, Koniecpol, Pradła, Pilicę, Skałę do
    Krakowa i dalej do Zakopianki. Ale jaka jest po tej zimie nawierzchnia na
    tej drodze?? Dużo dziur?
    Jak to się ma do dłuższej drogi przez Olkusz drogą 94 do Krakowa, lub
    ominiecie Krakowa przez Chełmek, Zator i drogą 28 do Jordanowa i Rabki?

    Będę jechał nocą. Liczy się aktualny stan nawierzchni. Ktoś moze jechał
    ostatnio i może podpowiedzieć?
    Tomek.

  • 2. Data: 2013-04-08 23:15:14
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-04-08 13:51, Tomek pisze:
> [...]
    > ominiecie Krakowa przez Chełmek, Zator i drogą 28 do Jordanowa i Rabki?
    >
    > Będę jechał nocą. Liczy się aktualny stan nawierzchni. Ktoś moze jechał
    Chciałbym zrozumieć o co pytasz Tomku, dlatego proszę o wyjaśnienie co
    oznacza (według Ciebie) słowo "vel".

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 3. Data: 2013-04-09 13:32:30
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym zrozumieć o co pytasz Tomku, dlatego proszę o wyjaśnienie co
    > oznacza (według Ciebie) słowo "vel".

    Vel to jazda drogą alternatywną. Dłuższą, ale moze warto, bo
    nawierzchnia jest na nich dobra i niepołatana za bardzo?
    Rzadko ktoś jeździ na takich drogach jak 784/794 więc spytałem
    też o te alternatywne. Gdzie nieźle da się jechać.
    Tomek.

  • 4. Data: 2013-04-09 13:48:51
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.04.2013 Tomek <m...@o...pl> napisał/a:

    > Vel to jazda drogą alternatywną. Dłuższą, ale moze warto, bo

    Nieprawda. https://pl.wiktionary.org/wiki/vel

    Tak możesz pisać o _tej samej_ drodze, tylko inaczej nazwanej
    (pojadę "Gierkówką" vel "DK8").

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 5. Data: 2013-04-09 16:35:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dominik,

    > Nieprawda. https://pl.wiktionary.org/wiki/vel
    > Tak możesz pisać o _tej samej_ drodze, tylko inaczej nazwanej
    > (pojadę "Gierkówką" vel "DK8").

    "vel" AKA "AKA" :)

    --
    Best regards,