    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: negatyw 2
    Date: Wed, 21 Feb 2024 11:32:39 +0100

    Dzis rolnicy podobno zablokowali zjazd z A4 na Oławe.

    Ja tam widziałem, ze zjazd zablokowały służby autostradowe.

    W związku z czym negatywa dostają:
    -w/w służby, za brak stosownej informacji wczesniej,
    ( z możliwościa wycofania opinii, jeśli informacja była, a tylko
    ja nie zauważyłem)

    -google, ktore nic o tym nie wie i prowadzi przez zjazd :-)

    W ogole troche dziwna sytuacja, bo jedzie lewym pasem jakis pojazd z
    wielką tablicą migającą na żółto i nakazującą zjazd na prawy pas,
    przed nim drugi pojazd z tablicą, a przed nim jakaś laweta z
    cięzarówką migającą ostrzegawczo.
    Przypadkowy przejazd innego konwoju? Bo skoro jechali, to wkrótce
    zjazd przejadą ...

    J.