  • 1. Data: 2016-07-01 17:37:04
    Temat: nic się nie stało?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nic się nie staaaałooooo

    jechał szybko i bezpiecznie? przecież się zmieścił.
    czy słabe?

    http://goldap.wm.pl/367843,Pirat-drogowy-z-audi-wpad
    l-dzieki-nagraniu-z-kamerki-samochodowej.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-07-02 19:07:59
    Temat: Re: nic się nie stało?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.07.2016 o 17:37, PiteR pisze:
    > nic się nie staaaałooooo
    >
    > jechał szybko i bezpiecznie? przecież się zmieścił.
    > czy słabe?

    zmieścił się bo miał szczęście, a ten z naprzeciwka starał się uniknąć
    kolizji. Nikt nie odpisał na Twojego posta w ciągu doby, bo i niema o
    czym pisać. Więcej szczęścia niż rozumu. Teraz sobie wyobraźcie, że
    takich kierowców jest .... 1%? Mylę się? mniej? Więcej? Nieważne. przez
    takich właśnie, prędzej czy później, będziemy mieli czarne skrzynki w
    autach. wszyscy!

    > http://goldap.wm.pl/367843,Pirat-drogowy-z-audi-wpad
    l-dzieki-nagraniu-z-kamerki-samochodowej.html

    Dobra kamera. dało się odczytać numer rejestracyjny. Poco? Żeby być
    kapusiem? Moim zdaniem nie. nie kapusiem. jeśli filmującemu w
    kulminacyjnym momencie zjeżyły się włosy na plecach, albo skurczył mu
    się worek mosznowy - ma pełne prawo do bycia nieuprzejmym dla sprawcy.

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-07-02 19:24:20
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-07-01 17:37, PiteR wrote:
> [...]
    > czy słabe?
    >

    > http://goldap.wm.pl/367843,Pirat-drogowy-z-audi-wpad
    l-dzieki-nagraniu-z-kamerki-samochodowej.html

    W sumie szybko i bezpiecznie. Do kolizji było lata świetlne - no chyba,
    ze ten z kamerka parłby na czołówkę.

    --
    mk4

  • 4. Data: 2016-07-02 19:38:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > zmieścił się bo miał szczęście, a ten z naprzeciwka starał się
    > uniknąć kolizji. Nikt nie odpisał na Twojego posta w ciągu doby,
    > bo i niema o czym pisać.

    nie licze na odpisanie chodzi mi o przysranie
    miszczom podwójnej ciągłej.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-07-02 20:57:02
    Temat: Re: 2 debili byłoby mniej.
    Od: "Danek" <j...@w...os>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...null> napisał w wiadomości

    l-dzieki-nagraniu-z-kamerki-samochodowej.html

    > W sumie szybko i bezpiecznie. Do kolizji było lata świetlne - no chyba, ze
    > ten z kamerka parłby na czołówkę.
    >
    > mk4

    Debil jesteś.
    Przydałoby się żeby taki na ciebie wpadł.
    Prawdopodobnie 2 debili byłoby mniej.

  • 6. Data: 2016-07-02 22:28:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02.07.2016 o 21:57, Danek pisze:
    > Użytkownik "mk4" <m...@d...null> napisał w wiadomości

    l-dzieki-nagraniu-z-kamerki-samochodowej.html

    > Debil jesteś.
    > Przydałoby się żeby taki na ciebie wpadł.
    > Prawdopodobnie 2 debili byłoby mniej.

    PLONK

  • 7. Data: 2016-07-02 23:24:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.07.2016 o 19:24, mk4 pisze:

    l-dzieki-nagraniu-z-kamerki-samochodowej.html

    > W sumie szybko i bezpiecznie. Do kolizji było lata świetlne
    nie. Z Twojego punktu widzenia były to lata świetlne. Znaczy Ty
    spokojnie byś dał radę, stąd taka ocena.
    A gdyby za kierownicą któregokolwiek auta była Twoja córka? Sekunda
    zawahania... brak obycia z grami typu need for speed..... Też byś
    powiedział były lata świetlne?

    ToMasz

  • 8. Data: 2016-07-03 04:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mk4 m...@d...null ...

    l-dzieki-nagraniu-

    > W sumie szybko i bezpiecznie. Do kolizji było lata świetlne - no
    > chyba, ze ten z kamerka parłby na czołówkę.

    Ze co?
    Dzieciak, ktory nie dorósł do samochodu, wyprzedza na łuku, na podwójnej
    ciagłej, nie wie po co i dlaczego ale wyprzedza.
    Bo dzieciak...

    Widuje takich na drogach wielu, ale znowu nie az tak wielu.
    Głupkuja, wyprzedzaja a wszystko to efekt braku inteligencji i braku
    doswiadczenia.

  • 9. Data: 2016-07-03 04:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > PLONK

    Nie wyjasniłes powodu plonka (nie uwazasz, ze kierowca był debilem czy
    tylko nie podobał ci sie styl odpowiedzi Danka) wiec włos sie troche na
    plecach zjezył na mysl, ze to mogło byc to pierwsze.

  • 10. Data: 2016-07-03 05:15:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.07.2016 o 05:00, Budzik pisze:
> [...]
    > tylko nie podobał ci sie styl odpowiedzi Danka) wiec włos sie troche na
    > plecach zjezył na mysl, ze to mogło byc to pierwsze.

    Jakbyś czytał cytaty to byś wiedział.
    Już nie raz tłumaczyłem, że odpowiadam TYLKO na to co cytuję, a nie coś
    co się wydarzyło na grupie kilka lat wcześniej.
    Życzenie komuś czegoś złego, tylko za to że ma jakieś swoje zdanie
    zasługuje na natychmiastowy strzał w pysk - tutaj musiało wystarczyć
    spuszczenie wody w kiblu po delikwencie.