  • 1. Data: 2017-06-22 16:17:46
    Temat: [nie dla inteligencji wysportowanej] jest taka sprawa...
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jakoś to wszystko wyciszono, a przecież już bardzo niedługo zacznie się
    zemsta kc-ue którą objawił jeszcze sam donald t - a mianowicie,
    odbieranie nam frajerom uprawnień do kierowania... Ktoś Coś Wie?

  • 2. Data: 2017-06-22 16:21:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:
    > jakoś to wszystko wyciszono, a przecież już bardzo niedługo zacznie się
    > zemsta kc-ue którą objawił jeszcze sam donald t - a mianowicie,
    > odbieranie nam frajerom uprawnień do kierowania... Ktoś Coś Wie?

    Myślę, że wielu kierowców wypadałoby wysłać na obowiązkowy kurs i
    egzamin...
    Są zagrożeniem na drodze a do tego często kupują większe,
    cięższe samochody (SUV) bo się boją konsekwencji własnej indolencji.
    Wolą na wszelki przypadek być tym większym i cięższym, który w kolizji
    mniej ucierpi.

  • 3. Data: 2017-06-22 19:19:02
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    już nic nie mów...

  • 4. Data: 2017-06-24 19:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU N...@g...pl ...

    > jakoś to wszystko wyciszono, a przecież już bardzo niedługo zacznie się
    > zemsta kc-ue którą objawił jeszcze sam donald t - a mianowicie,
    > odbieranie nam frajerom uprawnień do kierowania... Ktoś Coś Wie?

    Mysle ze to jest taka zorganizowana akcja zebys dał piątaka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,