  • 1. Data: 2016-10-23 14:57:14
    Temat: [nie dla po/eu] usb
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    jest sobie taki schemacik (tak reklama, pisałem)
    http://usbdp.org/forum/viewtopic.php?f=113&t=398
    po co przy gniazdku usb są dwa oporniki 22om?

    w aplikacji do vinculum są jeszcze dwa kondziory 47p zwierające linie
    danych pomiędzy opornikami a gniazdem do masy...

    czemu to służy? czy można zrobić na płytce miejsce, ale nie lutować i
    dać zwory?

  • 2. Data: 2016-10-23 16:22:03
    Temat: Re: [nie dla po/eu] usb
    Od: f...@g...com

    użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:

    > czemu to służy? czy można zrobić na płytce miejsce, ale nie lutować i
    > dać zwory?

    Ty jesteś specjalistą od USB wszelakich, kto niby ma wiedzieć?

  • 3. Data: 2016-10-23 16:52:21
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    gdzież mi do ekspertow po/eu...

    robiłem płytkę z vinculum, dałem te elementy i układ dział normalnie,
    więc nie wiem czy trzeba czy nie, i czy do stma trzeba dawać czy nie...

  • 4. Data: 2016-10-23 17:05:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-23 o 14:57, w systemie siła 'PO/EU pisze:
> [...]
    >
    > w aplikacji do vinculum są jeszcze dwa kondziory 47p zwierające linie
    > danych pomiędzy opornikami a gniazdem do masy...

    dla jaj

    > czy można zrobić na płytce miejsce, ale nie lutować i
    > dać zwory?

    tak

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-10-23 17:05:10
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a jakiś piracki sdk do goteka Ktoś widział gdzieś poza tymi dostępnymi
    ekspertom w eu?

  • 6. Data: 2016-10-23 17:17:36
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ojej, strzeliłeś z dupy...