  • 1. Data: 2017-06-22 19:29:05
    Temat: [nie dla wysportowanych inteligentów] DDR3
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest taka aukcja

    http://allegro.pl/show_item.php?item=6438455707

    mam płytę asusa i phenom II (bodajże x3)

    czy mogę kupić sobie 4 takie pamięci i postawić na tym windows 7?

    ja wiem, że dzisiejszymi komputerami rządzą dziwne prawidła,
    więc jeśli Ktoś potrafi mi pomóc - z góry dzięki!

  • 2. Data: 2017-06-22 19:55:59
    Temat: Re: [nie dla wysportowanych inteligentów] DDR3
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 19:29, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > ja wiem, że dzisiejszymi komputerami rządzą dziwne prawidła,
    > więc jeśli Ktoś potrafi mi pomóc - z góry dzięki!

    Najlepiej zapytaj sprzedawcę.
    Jeśli potwierdzi, że tak a nie będzie działało, zyskasz także moralne
    prawo zwrotu.
    Chyba, że cię oleje. Ale wtedy masz powód do namysłu nad jego solidnością.

  • 3. Data: 2017-06-22 20:35:53
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a formalnie można spalić takimi pamięciami płytę i całą resztę?

    płyta to asus m4a785td-m evo

  • 4. Data: 2017-06-22 22:57:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 20:35, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > a formalnie można spalić takimi pamięciami płytę i całą resztę?
    >
    > płyta to asus m4a785td-m evo

    Piszę teoretycznie, bo nie mam takiej płyty i nie znam wskazanych pamięci.

    Tu masz informacje o płycie:

    https://www.asus.com/pl/Motherboards/M4A785TDM_EVO/

    Ma chipset AMD i obsługuje pamięci DDR3 1800 1,5V a więc takie jak
    sprzedają.

    A tu o pamięciach

    https://pl.wikipedia.org/wiki/DDR3

    Rzeczywiście zdanie "na układach Hynix" może sugerować jakąś manufakturę.

    Ale dlaczego miała by się płyta spalić?

    Chociaż, był stary kawał o przyjęciach do milicji.
    W stole były 3 otwory okrągły, kwadratowy i trójkątny.
    Kandydat miał włożyć odpowiednio kulę, sześcian i ostrosłup.
    Jak włożył prawidłowo zdał bo inteligentny, jak w sposób dowolny, zdał
    bo silny.

  • 5. Data: 2017-06-23 13:47:55
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" napisał w wiadomości grup

    > czy mogę kupić sobie 4 takie pamięci i postawić na tym windows 7?

    Niestety nie: na pamięci RAM nie da się zainstalować systemu operacyjnego.
    Potrzebujesz HDD lub SSD

  • 6. Data: 2017-06-23 14:40:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 13:47, zhbick pisze:

    > Niestety nie: na pamięci RAM nie da się zainstalować systemu
    > operacyjnego. Potrzebujesz HDD lub SSD

    A na Ram Dysku ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-06-23 14:48:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-23 o 14:40, RadoslawF pisze:

    > A na Ram Dysku ?

    Też marnie.

  • 8. Data: 2017-06-23 16:27:58
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "t-1" napisał:

> [...]
    > Kandydat miał włożyć odpowiednio kulę, sześcian i ostrosłup.
    > Jak włożył prawidłowo zdał bo inteligentny, jak w sposób dowolny, zdał bo

    Dobre. Jednak ja bym to skorygował. Pozytywnie zaliczył egzamin tylko ten
    drugi. Tacy byli potrzebni w milicji. W obecnej policji zresztą też.

    pzdr

  • 9. Data: 2017-06-23 18:38:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 14:48, nadir pisze:

    > Też marnie.

    Co oznacza ze się da. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-06-23 19:53:19
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam za śmiałość,

    ale weźcie się w końcu pochwalcie jakiej wysokości granty przysługują za
    tak przednie uk-dżołki?

    nie żebym chciał was od razu opodatkować uszczelniając system, jestem po
    prostu ciekawy!