  • 1. Data: 2016-09-08 17:16:42
    Temat: nie pokazują się filmy (znacznik embed)
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Nie wyświetlają mi się filmy na stronie HTML4 (z pewnych przyczyn używam
    HTML4 a nie HTML5 i tak ma zostać). Robię tak:

    <embed autostart="false" height="0" width="0"
    src="http://localhost/~robert/pictures/2016-08/1/But
    terfly.wmv">

    i nic nie widać. Plik o podanej ścieżce istnieje i ma uprawnienia -rwzrwxrwx
    robert www-data). Co robię źle?

  • 2. Data: 2016-09-14 16:18:20
    Temat: Re: nie pokazują się filmy (znacznik embed)
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Jivanmukta wrote:

    > <embed autostart="false" height="0" width="0"
    > src="http://localhost/~robert/pictures/2016-08/1/But
    terfly.wmv">

    Chodziło mi o to, żeby się pokazały tylko jako załączniki na dole okna
    przeglądarki.
    Jak zrobiłem:
    <embed src="http://localhost/~robert/pictures/2016-08/1/But
    terfly.wmv">