  • 1. Data: 2017-04-20 18:37:34
    Temat: niebieska dioda
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    mam takie słabo inteligenckie pytanie,
    nie ogarniam niebieskich diód...

    puściłem przez jedną niebieską diodę 20mA
    wali po oczach ostro...
    puściłem przez jedną niebieską diodę 10mA
    wali po oczach ostro...
    puściłem przez jedną niebieską diodę 5mA
    wali po oczach ostro...

    ile mam puścić, żeby świeciła ale nie waliła po oczach?

  • 2. Data: 2017-04-20 18:42:07
    Temat: Re: niebieska dioda
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > puściłem przez jedną niebieską diodę 5mA
    > wali po oczach ostro...
    >
    > ile mam puścić, żeby świeciła ale nie waliła po oczach?

    próbowałeś 2,5mA? ;)

  • 3. Data: 2017-04-20 18:45:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU" napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:odao4e$24m$...@n...news.atman.pl...
> [...]
    >puściłem przez jedną niebieską diodę 5mA
    >wali po oczach ostro...
    >ile mam puścić, żeby świeciła ale nie waliła po oczach?

    Jeszcze mniej ... albo jeszcze wiecej :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-04-20 18:57:01
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    "defakto"

    zielona świeci na żółto

    a ciekawe jak świeci czerwona żółta i niebieska?

  • 5. Data: 2017-04-20 18:57:45
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie ogarniam jakie jest napięcie na takiej diodzie
    mój miernik pokazuje nieskończoność...

  • 6. Data: 2017-04-20 19:05:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-04-20 o 18:57, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > nie ogarniam jakie jest napięcie na takiej diodzie
    > mój miernik pokazuje nieskończoność...
    zmień zakres na większy.

  • 7. Data: 2017-04-20 19:50:26
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-20 o 18:37, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > puściłem przez jedną niebieską diodę 5mA
    > wali po oczach ostro...
    >
    > ile mam puścić, żeby świeciła ale nie waliła po oczach?

    to już nawet nie jest śmieszne

  • 8. Data: 2017-04-20 20:31:10
    Temat: [OT] niebieska dioda
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to pokaż jaki z ciebie euro-entuzjasta
    i zaproponuj jakiś ambitny temat do dyskusji (ja z racji swojej
    niepełnosprawności nie będę zabierał głosu, ale chętnie poczytam)?

    P.S.
    może o samochodach i silnikach? (tak, to nie przypadek)

  • 9. Data: 2017-04-20 20:37:12
    Temat: Re: [OT] niebieska dioda
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    P.S.2
    albo o tym połączeniu mózgu z internetem - to taki ciekawy temat,
    chętnie bym posłuchał interpretacji liderów europy...

  • 10. Data: 2017-04-20 23:17:23
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-04-20 o 18:37, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > ile mam puścić, żeby świeciła ale nie waliła po oczach?

    Jeżeli to nie chodzi o zużycie prądu, to pokryj diodę farbą, np.
    lakierem do paznokci. Ale ten zazwyczaj jest dość transparentny, to
    trzeba by kilka warstw położyć...