  • 1. Data: 2018-06-19 20:38:54
    Temat: niechcem ale muszem
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    co warte te laptopki bez dysku i ramu na i7 za 300 pln na allegro?

  • 2. Data: 2018-06-19 23:09:46
    Temat: Re: niechcem ale muszem
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 20:38, denat 'POPIS/EU pisze:
    > co warte te laptopki bez dysku i ramu na i7 za 300 pln na allegro?

    300pln?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-06-20 20:20:05
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 23:09, Irokez pisze:

    > 300pln?

    ale że co, musiałeś?

  • 4. Data: 2018-06-24 16:54:27
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dobra, chyba kurwa wiem o co chodzi,
    po instalacji win 10 windows modyfikuje bios,
    tak, że te laptopy stają się bezużyteczne...
    tak czy nie?

  • 5. Data: 2018-06-25 13:02:42
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    > po instalacji win 10 windows modyfikuje bios,
    > tak, że te laptopy stają się bezużyteczne...
    Zainstaluj Windows 11, tam nie ma takiego problemu ...