  • 1. Data: 2011-06-13 15:21:19
    Temat: niedokończone finalizacja
    Od: "Jan Kowalski" <s...@o...pl>

    Witam!
    Mam problem z płytą cd , której robiłem finalizację w aparcie cyfrowym
    mavica CD300. Problem w tym, że finalizacja się zawiesiła i danych nie widzi
    żaden program ratujący. Czy istnieje jakiś sposób na odzyskanie danych, są
    tam zdjęcia. dzięki

  • 2. Data: 2011-06-13 16:20:59
    Temat: Re: niedokończone finalizacja
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Jan Kowalski" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > mavica CD300. Problem w tym, że finalizacja się zawiesiła i danych nie
    > widzi żaden program ratujący. Czy istnieje jakiś sposób na odzyskanie

    A sprawdzałeś IsoBuster? Jest świetny (tylko trzeba się uzbroić w
    cierpliwość i najlepiej program do likwidacji duplikatów pod różnymi
    nazwami).

    [mr.]

  • 3. Data: 2011-06-14 19:50:09
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Jan Kowalski" napisał:
> [...]
    > mavica CD300. Problem w tym, że finalizacja się zawiesiła i danych nie
    > widzi żaden program ratujący. Czy istnieje jakiś sposób na odzyskanie

    O ile dobrze pamiętam, nieźle spisywał się w podobnych sytuacjach cdroller.
    Z kombajnów do odzysku danych można polecić r-studio, ale nie pamiętam, czy
    umiał dobierać się do danych na płytach, czy specjalizował się tylko w
    dyskach...