  • 21. Data: 2020-05-21 10:59:54
    Temat: Re: nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Do słuchania radia potrzeba FM, do słuchania radia internetowego
    > potrzeba apki i działającej sieci.

    Dokładnie.
    Przy czym nalezy zauwazyc ze rozgraniczeie radio -> radio internetowe w
    kontekscie słuchania np radia maryja to rozgraniczenie techniczne, nic
    nie wnoszace do rezultatu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 22. Data: 2020-05-21 12:42:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    >Ale przeciez do słuchania radia sa apki - nie trzbea po fm...

    Są, ale to nie to samo.

    J.

  • 23. Data: 2020-05-21 15:10:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-21 o 10:59, Budzik pisze:

    > Dokładnie.
    > Przy czym nalezy zauwazyc ze rozgraniczeie radio -> radio internetowe w
    > kontekscie słuchania np radia maryja to rozgraniczenie techniczne, nic
    > nie wnoszace do rezultatu.

    Miał bym wątpliwości.
    We wszystkich przypadkach jakie sprawdzałem słuchając przez internet
    nie mam lokalnych wiadomości z mojego miasta tylko wiadomości
    z miasta powstania stacji, najczęściej z Warszawy.
    I to główna przyczyna dla której nie słucham radia internetowego.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2020-05-21 19:50:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Są, ale to nie to samo.

    W sensie ze nie ma efektu szumów i uciekajacej fali jak sie człowiek
    przemieszcza autem? :)

  • 25. Data: 2020-05-21 19:50:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > z miasta powstania stacji, najczęściej z Warszawy.
    > I to główna przyczyna dla której nie słucham radia internetowego.

    O tym nie wiedziałem. Dzieki.
    Ale radio maryja chyba nie ma lokalnych wersji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 26. Data: 2020-05-21 22:04:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-21 o 19:50, Budzik pisze:

    > O tym nie wiedziałem. Dzieki.
    > Ale radio maryja chyba nie ma lokalnych wersji?

    Nie mam pojęcia a szkoda mi czasu na sprawdzanie.
    Sprawdź i napisz.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2020-06-14 23:29:39
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    > zakładam jednak że dla młodych ludzi to minutka i już
    > są w stanie wyszukać odpowiednią aukcję i ją tutaj wkleić

    z pewnym opóźnieniem przychodzę podziękować za skuteczne porady
    kupiłem odpowiednie słuchawki z radiem FM i problem rozwiązałem

    tym którzy mi pomogli (wszystkim ogólnie i każdemu z osobna)
    serdecznie dziekuję