  • 1. Data: 2009-08-17 18:25:47
    Temat: niezależna serwerownia w wawie
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    szukam takiej (tzn. operator serwerowni != operator internetowy).
    musi mieć wszystkie systemy wymagane dla serwerowni (w szczególności
    gwarantowane zasilanie i gazowe gaszenie) oraz jakieś fajne styki.

    jest taka? :)

    --
    "Just because you are unique doesn't mean you are useful."

  • 2. Data: 2009-08-17 18:53:23
    Temat: Re: niezależna serwerownia w wawie
    Od: Lukasz <l...@j...org>

    Dnia 17.08.2009 konrad rzentarzewski <k...@r...net> napisał/a:
> [...]
    > musi mieć wszystkie systemy wymagane dla serwerowni (w szczególności
    > gwarantowane zasilanie i gazowe gaszenie) oraz jakieś fajne styki.

    Znam taką w Gdańsku, jakbyś mimo wszystko chciał zmienić lokalizacje

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2009-08-17 20:47:00
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    konrad rzentarzewski wrote:
> [...]
    > musi mieć wszystkie systemy wymagane dla serwerowni (w szczególności
    > gwarantowane zasilanie i gazowe gaszenie) oraz jakieś fajne styki.

    hostingcenter.pl ?
    ale nie wiem czy mają gazowe, wymagania sobie wymyśliłeś ;-)

    Marcin

  • 4. Data: 2009-08-17 21:14:24
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    konrad rzentarzewski <k...@r...net> wrote:
    > szukam takiej (tzn. operator serwerowni != operator internetowy).

    Po co taki warunek? Nie wystarczy aby pozwalał na podłączenie
    do dowolnych operatorów, a nie tylko poprzez niego?

    a.

  • 5. Data: 2009-08-17 21:24:26
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ w...@a...pl ] ...

    :
    : Po co taki warunek? Nie wystarczy aby pozwalał na podłączenie
    : do dowolnych operatorów, a nie tylko poprzez niego?

    jak sprzeda mi samą kolokację bez łącza plus ew. włókna - to
    wystarczy.

    --
    "Just because you are unique doesn't mean you are useful."

  • 6. Data: 2009-08-17 21:26:54
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ m...@u...leon.pl ] ...

[...]
    :>
    :> jest taka? :)
    :
    : hostingcenter.pl ?
    : ale nie wiem czy mają gazowe, wymagania sobie wymyśliłeś ;-)

    ich ofertę znam. ktoś jeszcze?

    --
    "Just because you are unique doesn't mean you are useful."

  • 7. Data: 2009-08-18 06:12:53
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

> [...]
    > : do dowolnych operatorów, a nie tylko poprzez niego?
    >
    > jak sprzeda mi samą kolokację bez łącza plus ew. włókna - to

    plix ???

    Marcin

  • 8. Data: 2009-08-18 06:44:21
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 17 Aug 2009 18:25:47 +0000 (UTC), konrad rzentarzewski
    <k...@r...net> wrote:

    >szukam takiej (tzn. operator serwerowni != operator internetowy).
    >musi mieć wszystkie systemy wymagane dla serwerowni (w szczególności
    >gwarantowane zasilanie i gazowe gaszenie) oraz jakieś fajne styki.

    NASK? Może dziwnie to brzmi ale mój kolega z Wrocławia szukał jakieś
    półtora roku czegoś takiego i twierdził ze NASK mu zaproponował
    najlpesze warunki. Wstawiałem tam jego serwery na testy i z tego co
    sie orientuje to docelowo je tam trzyma. O tu masz ich ois:
    http://www.nask.pl/run/n/OCKIH

    Zdrówko

  • 9. Data: 2009-08-18 07:46:22
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > najlpesze warunki. Wstawiałem tam jego serwery na testy i z tego co
    > sie orientuje to docelowo je tam trzyma. O tu masz ich ois:

    Też jeżeli chodzi o warszawe polecam NASK.

    Max

  • 10. Data: 2009-08-18 09:46:09
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ b...@j...org.pl ] ...

    :<k...@r...net> wrote:
    :
[...]

    mam ofertę na ich nowe centrum (chyba odpalają we wrześniu).
    ceny nie powalają (porównując np. z ATM).

    --
    "Just because you are unique doesn't mean you are useful."