  • 1. Data: 2013-06-22 02:11:27
    Temat: nju - pakiety internetowe
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam
    Czy ktos juz tego korzystal.
    Wlasnie chcialem zamowic 350MB ze swojego konta, przez www.
    W 'moje konto' klikam w 'dodatkowe pakiety danych' -> 'w kraju'.
    I... nic
    Znaczy, pojawia sie komunikat:
    'Brak uslug spelniajacych warunki.'
    :-(
    I co teraz?
    Nadmieniam, ze jeszcze nie wykorzystalem tego pierwszego 1GB.
    Myslalem, ze te pakiety mozna wykupywac niezaleznie, a wychodzi na to,
    ze to tylko sposob na przyspieszenie po przekroczeniu 1GB.
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-06-22 08:23:38
    Temat: Re: nju - pakiety internetowe
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-22 02:11, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Myslalem, ze te pakiety mozna wykupywac niezaleznie, a wychodzi na to,
    > ze to tylko sposob na przyspieszenie po przekroczeniu 1GB.

    Masz już przeniesiony lub docelowy numer czy tymczasowy numer z taryfą
    nju zerowy?

  • 3. Data: 2013-06-27 22:46:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kq3ft7$7md$1@node2.news.atman.pl>,
    Klebespachtel <f...@o...pl> wrote:

    > Masz już przeniesiony lub docelowy numer czy tymczasowy numer z taryfą
    > nju zerowy?

    Nie.
    Mam od miesiaca normalny numer.

    Ostatecznie wlaczylem ten pakiet, wchodzac kodem *127# itd
    Inne kanaly nie dzialaja.
    U kolegi, ktory migrowal z innego operatora i tez ma juz przeniesiony
    numer - podobnie.
    --
    TA