  • 1. Data: 2023-07-25 19:59:14
    Temat: nju <->play klopoty z duplexem
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Witam
    Od pewnego czasu zauwazylem, ze jakosc polaczen z nju na playa jest
    fatalna.
    Tzn jak dzwonie z nju na playa to playowcy sie skarza ze nic nie
    slychac.
    Ktos to potwierdza albo zaprzecza?
    Z innym sieciami jest ok.
    --
    Titus Atomicus

  • 2. Data: 2023-07-25 21:37:37
    Temat: Re: nju <->play klopoty z duplexem
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

> [...]
    > fatalna.
    > Tzn jak dzwonie z nju na playa to playowcy sie skarza ze nic nie

    Potwierdzam i dorzucam, że nie dotyczy to tylko nju, ale orange jako
    takiego. Zresztą plusa też.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2023-08-25 18:31:09
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 26 lip 2023 o 12:05, Eneuel pisze:

    > : orange jako takiego

    > Ponoć mogą siostra miała problem nawet Orange do Orange.

    + Ponoć moja siostra miała problem nawet Orange do Orange
    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 4. Data: 2023-09-28 22:15:58
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Grzexs <g...@p...fm> wrote:

    > Potwierdzam i dorzucam, że nie dotyczy to tylko nju, ale orange jako
    > takiego. Zresztą plusa też.

    Odpowiedzieli mi w nju, ze istotnie jest pewien problem.
    Wystepuje tylko na iphonach. Pracuja nad tym, maja usunac do konca roku.
    Chwilowo mozna zaradzic wylaczajac rozmowy po LTE.

    --
    Titus Atomicus

  • 5. Data: 2023-09-28 23:37:34
    Temat: Re: niChuju <-> SRAay kłopoty z dupy i leksem
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Titus_Atomicus wrote...
    > Występuje tylko na imperialistisch-faschistisch-bolschewistischer-
    > USrael SRAŁOfonach. Pracują i będą 1'000 lat
    > nad tym się pierdolić, maja usunąć do końca 3'000 roku.
    > Chwilowo można zaradzić wyłączając rozmowy po LTE.

    Qrwa imperialistisch-faschistisch-bolschewistischer-USrae
    l odkrył!
    Ja od 12'000 lat nie używam tego pseudo-ścierwa VoLTE!

    Ta teleSRAJtechnologia, to epoka PRZEDłupanego kamienia, czyli
    "każdy chuj na swój strój".

    Ten australopithecus-MOTŁOCH stacjonuje jeszcze przed epoka małp!

    --

    faszystowskie SUKI: https://pl.wikipedia.org/wiki/Rze%C5%BA_wo%C5%82y%C5
    %84ska