  • 1. Data: 2018-05-10 07:56:28
    Temat: no dual stand-by ?
    Od: universis <u...@w...pl>

    No dual stand-by - czy to oznacza że telefon "słucha" w danej chwili tylko na jednej
    z kart SIM, a dzwonić można z wybranej na dany moment karty ?

  • 2. Data: 2018-05-16 00:32:25
    Temat: Re: no dual stand-by ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    universis pisze tak:

    > No dual stand-by - czy to oznacza że telefon "słucha" w danej
    > chwili tylko na jednej z kart SIM, a dzwonić można z wybranej na
    > dany moment karty ?

    na to wygląda

    https://android.stackexchange.com/questions/69045/wh
    at-is-the-difference-between-dual-sim-active-and-dua
    l-sim-stand-by

    https://gadgetguideonline.com/android/android-101/du
    al-sim-android-phones-dual-standby-vs-dual-active/

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2018-05-16 09:56:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-05-10 o 07:56, universis pisze:
    > No dual stand-by - czy to oznacza że telefon "słucha" w danej chwili tylko na
    jednej z kart SIM, a dzwonić można z wybranej na dany moment karty ?

    Możesz dać jakiś przykład?
    Bo ja do tej pory znałem tylko "dual standby" oraz "dual active".
    Nie spotkałem się z "no dual stand-by", to musi być jakaś nowość.
    I chyba trzymana w wielkiej tajemnicy, internety całkowicie milczą na
    ten temat.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/