  • 1. Data: 2015-11-29 11:56:58
    Temat: no to o ... GMO
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. "Nie ma żadnych dowodów na to, że żywność GMO jest szkodliwa.
    Wiele osób wcale nie wie, że to szkodzi, tylko wierzy, że to szkodzi. A o
    wierze trudno dyskutować."

    "Podstawowym źródłem białka na świecie jest soja. I bez soi GMO nie
    wyobrażam sobie hodowli zwierząt, mówię to otwarcie. Jesteśmy w stanie
    przeżyć zakaz upraw GMO w Polsce, ale nie jesteśmy w stanie zaakceptować
    zakazu stosowania soi GMO (bylibyśmy jedynym krajem w Europie). Jest soja
    "nie-GMO", ale jej cena jest o 15 proc. wyższa, i to w sytuacji, gdy mało
    kto ją kupuje. Gdybyśmy zaczęli ją zamawiać, cena by skoczyła. Wyoutowało by
    nas to z rynku europejskiego i zabiło drobiarstwo w Polsce. Bo klient, gdyby
    miał do wyboru tańszego niemieckiego kurczaka i droższego polskiego,
    wybrałby tańszego. Patriotyzm konsumencki kończy się, gdy sięgamy do
    portfela."
    Pozdrawiam drobiowo Ja...cki

    PS
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19258392,prezes-
    indykpola-ttip-wykonczy-polskiego-indyka.html#MTstre
    am

  • 2. Data: 2015-11-29 13:51:46
    Temat: Re: no to o ... GMO
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-29 o 11:56, Dirko pisze:
> [...]
    >
    > PS
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19258392,prezes-
    indykpola-ttip-wykonczy-polskiego-indyka.html#MTstre

    Ale też masz wyobrażenie.. Nie prościej sprawdzić zapotrzebowanie
    wystawiając towary ( bo tu nie chodzi tylko o kurczaki ale o praktycznie
    każdy rodzaj żywności przetworzonej) z informacją o dodatku soi bądź jaj
    braku. Tak więc żadnych zakazów czy nakazów a bez żadnej agitacji dał
    ludziom możliwość wyboru. Bo jak na razie to kapitaliści i ich
    popychadła - politycy traktują konsumenta jak tuczone bydło.

  • 3. Data: 2015-11-29 14:03:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Trybun pisze:

> [...]
    > wystawiając towary ( bo tu nie chodzi tylko o kurczaki ale o praktycznie
    > każdy rodzaj żywności przetworzonej) z informacją o dodatku soi bądź jaj

    O jaj braku nie trzeba zaświadczeń -- taką przypadłość po każdym widać
    od razu.

    Jarek

    --
    Nie pękaj koleś, nie łam sie przecie
    To o nas wczoraj stało w gazecie

  • 4. Data: 2015-11-29 14:32:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2015 11:56:58 +0100, Dirko napisał(a):

    > Bo klient, gdyby
    > miał do wyboru tańszego niemieckiego kurczaka i droższego polskiego,
    > wybrałby tańszego. Patriotyzm konsumencki kończy się, gdy sięgamy do
    > portfela."

    Tak - bo wtedy zaczyna się auto-patriotyzm. Tyle, ze każdy inaczej go
    rozumie. Ja np mam zdrowotny. Auto.
    --
    XL
    2005 - Islam ekspansywny:

  • 5. Data: 2015-11-29 14:32:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2015 13:51:46 +0100, Trybun napisał(a):

    > Bo jak na razie to kapitaliści i ich
    > popychadła - politycy traktują konsumenta jak tuczone bydło.

    Dodaj - głupiego. Mądry sobie poradzi.

  • 6. Data: 2015-11-30 12:36:00
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-29 o 14:32, Ikselka pisze:

    > Dodaj - głupiego. Mądry sobie poradzi.

    No, głupiego. Bo tylko taki może uwierzyć im na słowo że ta modyfikowana
    soja jest zupełnie nieszkodliwa. A poza tym dlaczego tak to skrzętnie
    ukrywają? Informacja, o ile w ogóle jest, to dlaczego tylko takim
    drobnym druczkiem..

  • 7. Data: 2015-11-30 15:13:20
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

    > No, głupiego. Bo tylko taki może uwierzyć im na słowo że ta modyfikowana
    > soja jest zupełnie nieszkodliwa. ..

    Hejka. Czy jak takie tuczone bydło nieustannie wpiernicza soję GMO to
    mięso z takiego tucznika jest też GMO czy nie?
    Pozdrawiam transformująco Ja...cki

  • 8. Data: 2015-11-30 18:28:16
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-11-30 o 15:13, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

    > Hejka. Czy jak takie tuczone bydło nieustannie wpiernicza soję GMO
    > to mięso z takiego tucznika jest też GMO czy nie?

    Miejmy nadzieję, że nie. Bo jeśli tak, to przyszłoby nam jeszcze płacić
    do Monsanto prawa autorskie od każdego tucznika. ;)

    Ewa

  • 9. Data: 2015-11-30 20:45:41
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    FEniks wrote:

    > Miejmy nadzieję, że nie. Bo jeśli tak, to przyszłoby nam jeszcze płacić
    > do Monsanto prawa autorskie od każdego tucznika. ;)

    No jak nie, jak tak? Przecież "jesteś tym, co jesz".
    Będziemy płacić za siebie też;-)
    J.

    www.kontestacja.com

  • 10. Data: 2015-11-30 21:32:41
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Przecież "jesteś tym, co jesz".

    Hejka. Czy w ten sposób ludzkość powoli acz nieuchronnie się modyfikuje
    genetycznie?
    Pozdrawiam katastrofalnie Ja...cki