  • 41. Data: 2013-06-09 23:07:35
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Jun 2013 21:42:53 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Primo: pobocza nie było, tylko rów lub chodnik.
    > Secundo: sobotnia noc bez latarni i ty wjeżdżasz na pobocze, po którym
    > może człapać nieoświetlony pieszy z imprezy? Porypało?

    50m ryzyka, a potem mozna 200km jechac bezpiecznie na jego zderzaku
    :-)

    J.

  • 42. Data: 2013-06-09 23:08:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-09 22:59, Andrzej Lawa pisze:
    > Czego nie rozumiesz "mgła i 10m widoczności"?
    No nie rozumie. Mgła 10m widoczności a Ty zwalniasz bo jest fotoradar?

    > Wow. Włączasz światła - i znika mgła.

    Nie znika.

    > Włączasz przeciwmgielne - i pojawia się ściana!

    Ściana jest przy włączonych mijania a nie przy samych przeciwmgielnych.
    Tłumaczyć tego dla czego tak jest nie chce mi się.

    > Czy twoje światła podążają także za łukiem drogi - nie tylko w poziomie
    > ale i w pionie? I ze 100m dostrzeżesz leżącego na poboczu pijaczka?

    Pion? 100metrów? O co tu chodzi?
    Widzisz jak świecą. Po to wstawiłem fotki byś zobaczył jak świecą
    średniej jakości światła i odpowiedział sobie na takie pytania.
    --
    Krzysiek

  • 43. Data: 2013-06-09 23:20:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 23:08, Krzysztof 45 pisze:
    > No nie rozumie. Mgła 10m widoczności a Ty zwalniasz bo jest fotoradar?

    No beton...

    WSZYSTKO NA RAZ.

    Przepisy, fotoradar, mgła, noc - wszystko było jednocześnie.

    Coś chyba mało jeździsz, skoro dla ciebie może być albo fotoradar, albo
    mgła - ale nie obie rzeczy jednocześnie.

    [ciach]

    > Ściana jest przy włączonych mijania a nie przy samych przeciwmgielnych.
    > Tłumaczyć tego dla czego tak jest nie chce mi się.

    LOL

    Nie załapałeś.

    > Pion? 100metrów? O co tu chodzi?
    > Widzisz jak świecą. Po to wstawiłem fotki byś zobaczył jak świecą
    > średniej jakości światła i odpowiedział sobie na takie pytania.

    Tak, bo ja niby jeżdżę bez świateł? Weź może strzel sobie baranka, bo
    bredzisz.

  • 44. Data: 2013-06-09 23:28:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 22:59, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Ale to Ty piszesz z pękającą żyłką, nie on ...

    Pewnie nie umie ;->

    I jaką pękającą żyłką? Nie sądź innych po sobie.

    > A on 40 ton na pace ...

    ...i umysł myślą nie skażony.

    > Super. Jadąc jak przepisy nakazują zazwyczaj uniemożliwia się
    > wyprzedzenie.

    Brednie. Uniemożliwianie to, dla każdego mające pojęcie o języku
    polskim, działanie z premedytacją mające na celu spowodowanie, żeby ktoś
    normalnie i legalnie mogący coś zrobić - nie mógł tego zrobić. Np.
    celowe zajeżdżanie wyprzedzającemu drogi albo przyśpieszanie kiedy jest
    się wyprzedzanym.

    > Więc nie miotaj się, że cie nie wyprzedzil. Jakbys sie
    > zatrzymal i wlaczyl awaryjki - zaloze sie, ze by nie stal za toba i
    > napierdalal dlugimi tylko pojechal dalej. Nie mogl wyprzedzic, ty mu nie

    Gdzieś ja pisałem o długich?

    > ulatwiles - i na huj sie pienisz ?

    Na huja to może ty się pienisz... Wony kraj - twoje upodobania. Ale
    zachowaj je może dla siebie, hmm?

    > Mozesz zjechac do rowu, na chodnik, zatrzymac sie, albo potem napinac
    > jak barania torba - twoj wybor.

    Do rowu to sam sobie wjeżdżaj, Glucie.

    > Regularnie widze "pociagi" tworzace sie na DK, i smutne to jest, jak ow
    > pociag prowadzi osobowka ... a za nia tir ... kazdy liczac od 3 w takim
    > pociagu wiesza huje na tirmenie, nie wiedzac, ze przed nim jedzie
    > przepisowo taki co do rowu przeciez nie zjedzie.

    Każdy bezmyślny zapierdalacz, co musi zapierdalać bo przepisy ma w nosie.

    Możliwe.

  • 45. Data: 2013-06-09 23:28:10
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-06-09 21:37, WildS pisze:
    > Ja święty nie jestem. Zwykle 90 po wioskach nie jadę ale z 70 spokojnie.
    > Na tyle, żeby bez hamulców samym silnikowym łagodnie dohamować i w razie
    > radaru wytracic te 20-25. Czasami nocą człowiek tnie na odcięciu znaną
    > sobie dobrze drogą. Wie gdzie są radary, gdzie są skrzyżowania gdzie
    > może być niezauwazony przez coś wyjeżdzającego z boku i tam hamuje.
    Też świetnie zna rozkład lokalnych pijaczków zataczających się na
    drodze, nieoświetlonych przyczep pozostawionych, zgubionych resztek
    opon, cegieł i wszystkich innych niemożliwych do przewidzenia
    okoliczności...

    Którą wersję szklanej kuli używasz?

    > Hamowanie na prostej drodze tylko dlatego, że ktoś postawił teren
    > zabudowany i nieaktywny radar kilometr przed wioską jest bez sensu.

    Taaa - 99 razy zignorujesz bezsensowny znak... ten setny będzie akurat
    sensow...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 46. Data: 2013-06-09 23:29:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 23:04, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Z racji wysokiego poziomu tolerancji chamstwa, długo cie dźwigałem. Ale

    Ty to masz raczej wysoki poziom chamstwa, skoro uważasz że siedzenie
    komuś "na ogonie" jest OK.

    > chamstwo, z pieniactwem i debilizmem pokroju motylińskiego - nie do
    > dźwignięcia.
    >
    > PLONK.

    O, i żyłka Glutowi pękła.

  • 47. Data: 2013-06-09 23:32:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 23:07, J.F. pisze:

    > 50m ryzyka, a potem mozna 200km jechac bezpiecznie na jego zderzaku

    Ilu ludzi można zabić na 50 metrach, hmm?

  • 48. Data: 2013-06-09 23:48:42
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2013-06-09 22:19, WildS pisze:

    > Niec tak zrobią w osobówkach to będziemy mieli puste drogi i spokojnie
    > te swoje 89 przez Polskę przejedziemy ;)

    a przypomnij może jeszcze jaka jest dopuszczalna prędkość samochodu
    ciężarowego poza terenem zabudowanym na typowej polskiej drodze ;-p

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 49. Data: 2013-06-10 00:37:19
    Od: "Walkowicek" <l...@b...pl>

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja święty nie jestem. Zwykle 90 po wioskach nie jadę ale z 70 spokojnie.

    No i swietnie, że tacy są. Przynajmniej będą zasilać Skarb Państwa
    lub jakiejs gminy. Wniosek z tego, ze fotoradarów ciagle za mało.

  • 50. Data: 2013-06-10 01:31:31
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-06-09, Walkowicek <l...@b...pl> wrote:
    > No i swietnie, że tacy są. Przynajmniej będą zasilać Skarb Państwa
    > lub jakiejs gminy. Wniosek z tego, ze fotoradarów ciagle za mało.

    Po pewnej wyprawie na pomorze zakończonej fotką zza zakrętu zza drzewa i
    oślepieniu mnie jakims prehistorycznym śmietnikiem tak, że zastanawialem
    sie, czy sie nie zatrzymac na srodku drogi i nie wbic awaryjek,
    zakupiłem sobie:
    http://sklep.beltronics.pl/p/5/1/beltronics-rx65i-an
    tyradary-kompaktowe-antyradary.html

    Od tej pory zero stresu. Z daleka słyszę czy nabity czy nie i płynnie i
    spokojnie mogę sobie przez miasto lecieć. Nie ma ostrego hamowania bo
    Wtem radar zza rogu czy innego drzewa. Nie muszę rozpraszać uwagi na
    wypatrywanie tych skrzynek tylko mogę skupić się na jeździe.
    Raz jest to jazda 40-50 przez centrum, raz 70-90 pustym przelotem.
    Zależy od miasta. Czasami 50 to za dużo na zakręty, których nam nie
    oszczędzono w miasteczkach, czasami 70 to za mało na te 100m wioski bez
    skrzyżowania z drogą z poboczem.

    W Polsce jest polowanie na kierowce, znaki są ustawione bez sensu i w
    zbyt dużej ilości. Jakoś się trzeba bronić :)
    Przekraczam granicę, sprzęcik do schowka. Na zachodzie można jechać wg
    znaków i ani nikogo nie wkurwisz ani specjalnie nie spowolnisz. Dziwne,
    prawda?

    --
    WildS