  • 61. Data: 2013-06-10 13:27:18
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: tá´Ź

    Andrzej Lawa wrote:

    > Primo: pobocza nie było, tylko rów lub chodnik. Secundo: sobotnia noc
    > bez latarni i ty wjeżdżasz na pobocze, po którym może człapać
    > nieoświetlony pieszy z imprezy? Porypało?

    Zmień wreszcie swoje truchło na samochód ze sprawnymi światłami.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 62. Data: 2013-06-10 13:30:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2013 12:54, Krzysztof 45 pisze:

    > Tak jak i ja w opiniach niektórych, który od laaaat po za miastem jeździ
    > średnio +20

    A siadasz jadącym wolniej na zderzaku?

  • 63. Data: 2013-06-10 14:11:17
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 13:30, Andrzej Lawa pisze:
    > A siadasz jadącym wolniej na zderzaku?
    Już się wypowiadałem w tym temacie że jadącym prawidłowo, nie.
    Tylko tym cipom które wloką się lewym pasem i zmuszają peleton do
    wyprzedzania go prawym pasem.
    --
    Krzysiek

  • 64. Data: 2013-06-10 14:29:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2013 14:11, Krzysztof 45 pisze:
    > Już się wypowiadałem w tym temacie że jadącym prawidłowo, nie.
    > Tylko tym cipom które wloką się lewym pasem i zmuszają peleton do
    > wyprzedzania go prawym pasem.

    Tacy też mnie drażnią, ale nie jest to powód do powodowania zagrożenia.
    Zwłaszcza jak taki nagle zahamuje i ty mu zaparkujesz w bagażniku, to
    wina bezdyskusyjnie będzie twoja. Zatem z czysto logicznych powodów
    zasłużysz w takich przypadkach na miano przynajmniej półgłówka.

    Pamiętaj, że nie jesteś uprawniony do "karania" za W TWOJEJ OCENIE
    nieprawidłową jazdę.

    Swoją drogą nierzadko ci wlokący się lewym pasem "nie wiadomo dlaczego"
    to gamonie stosujący popularną zasadę "kierunkowskazów używam tylko w
    ostateczności!", a wloką się dlatego, że czają się na skręt w lewo.

    Z dwojga złego lepsze to niż nagły przeskok z prawego pasa - gdyby tylko
    sygnalizowali ZAMIAR.

  • 65. Data: 2013-06-10 15:09:44
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakieś auto jedzie. Więc wykopując się, miałem dojechać do drogi i filnąć czy
    > coś nie jedzie, ale pomyślałem że jak się zatrzymam to już nie ruszę.
    > Wychyliłem się i bach. Dostałem lekko w prawe koło od gostka który mówi: panie
    > musiałem pod tę górę zapierdalać bo bym nie podjechał gdy bym zwolnił. On zbił
    > sobie lampę.
    >
    > Druga stłuczka, stoję na światłach na lewym pasie, ubzdurało mi sie że
    > bardziej pasowało by mi skręcić w prawo, pokazuje gostkowi co stoi po mojej
    > prawej że będę skręcał, kierunek i jadę, a on w pedał i mnie w drzwi.

    Nie tylko za głupka, ale za potencjalnego mordercę. Dlaczego tylko +20? To za
    mało dla Twojego EGO. Wyznacz sobie większą dopuszczalną tolerancję. Jesteś
    jednak żałosnym minimalistą. Prawdziwe panisko za kierownicą.

  • 66. Data: 2013-06-10 15:26:17
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 15:09, TM pisze:
    > Nie tylko za głupka, ale za potencjalnego mordercę.
    A ten co jedzie 90 już potencjalnym mordercą nie jest. Lekarz i to
    dobry, może są jeszcze szanse. I weź się za netykietę.
    EOT
    --
    Krzysiek

  • 67. Data: 2013-06-10 17:03:23
    Temat: Re: nocne ... usprawnic fotoradary.
    Od: "Leonorek" <k...@j...pl>

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    > zakupiłem sobie:
    > http://sklep.beltronics.pl/p/5/1/beltronics-rx65i-an
    tyradary-kompaktowe-antyradary.html
    > Od tej pory zero stresu. Z daleka słyszę czy nabity czy nie i płynnie i
    > spokojnie mogę sobie przez miasto lecieć.

    To znaczy ze radary trzeba unowocześnić. Wystarczy czujnik ruchu i radar
    emituje sygnał tylko wtedy gdy cos w niedużej odległości przed nim
    przejedzie.
    Oczywiście w ten sposób nie wszyscy zostaną wyłapani, ale więcej
    załapie się na fotkę.

    > czasami 70 to za mało na te 100m wioski bez
    > skrzyżowania z drogą z poboczem.

    Taki duzy problem przejechać te 100 m zgodnie z przepisami ?

    > W Polsce jest polowanie na kierowce, znaki są ustawione bez sensu i w
    > zbyt dużej ilości.

    To jest wypaczony punkt widzenia kierowcy, który chce jechać jak
    najszybciej, aby jak najprędzej byc w domu lub gdzieś na piwie.
    Ale częściowo masz rację, bo pomyłki w oznakowaniu mogą być.

    > Jakoś się trzeba bronić :)

    Bronić się trzeba jazdą zgodnie z przepisami.

    > Przekraczam granicę, sprzęcik do schowka. Na zachodzie można jechać wg
    > znaków i ani nikogo nie wkurwisz ani specjalnie nie spowolnisz. Dziwne,
    > prawda?
    > --
    > WildS

    Ja jeździłem na Zachodzie i w wielu miejscach na autostradzie mogłem jechać
    znacznie szybciej niż znaki nakazywały i przy tym jechać bezpiecznie, ale
    jacyś "durnie" postawili te znaki ograniczające, wymyślili fotoradary i
    radiowozy z kamerami, oznakowane i nieoznakowane. "Całkowita
    paranoja i debilizm" jak by powiedział mistrz kierownicy z Polski.

  • 68. Data: 2013-06-10 17:39:47
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 17:03, Leonorek pisze:
    > Taki duzy problem przejechać te 100 m zgodnie z przepisami ?

    Problemu nie ma. Ale jak na tym 100metrowym odcinku jest absurdalne
    ograniczenie z dopiskiem by przejechać je dodatkowo w różowych gaciach,
    założysz różowe gacie?

    > [ciach bzdety]
    Zieeew...

    --
    Krzysiek

  • 69. Data: 2013-06-10 18:21:55
    Temat: Re: nocne ... różowo.
    Od: "Leonorek" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Problemu nie ma. Ale jak na tym 100metrowym odcinku jest absurdalne
    > ograniczenie z dopiskiem by przejechać je dodatkowo w różowych gaciach,
> [...]

    Jak siadam za kierownicą to zawsze obowiązkowo
    w różowych gaciach :))

  • 70. Data: 2013-06-10 19:53:42
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-06-10, Leonorek <k...@j...pl> wrote:
> [...]
    > przejedzie.
    > Oczywiście w ten sposób nie wszyscy zostaną wyłapani, ale więcej

    Nigdzie na zachodzie nie widzę tylu fotoradarów na drogach. Nie tędy
    droga.

    > Taki duzy problem przejechać te 100 m zgodnie z przepisami ?

    Zwłaszcza jak mam takie wioski co dwa kilometry przez dziesiatki km.

    > To jest wypaczony punkt widzenia kierowcy, który chce jechać jak
    > najszybciej, aby jak najprędzej byc w domu lub gdzieś na piwie.
    > Ale częściowo masz rację, bo pomyłki w oznakowaniu mogą być.

    Kiedyś policzyłem z ciekawości ilość znaków przez krzyżówkami na starej
    dwójce pomiędzy Swarzędzem a Wrześnią. Naliczyłem 32 znaki na krzyżówkę.
    Jakieś wykrzykniki, ograniczenia predkosci, info o radarze, o zwężeniu,
    światłach, wysepce, pierwszeństwie itp. itd. Gdy dojeżdżasz to już
    widzisz ten tunel znaków z obu stron jezdni.

    Na zachodzie jest tam jeden albo dwa znaki. Np. 70 i pierwszeństwo.
    Tyle, że ta 70 nie jest dla każdej psiary polnej a dla krzyżówek z
    normalnymi drogami.

    Super są też te ograniczenia prędkości gdzie na odcinku 20m są ze 3
    znaki o rozpiętości od 40 do 80. Powodzenia w hamowaniu ;) o oznakowaniu
    robót drogowych nie wspominając...

    > Bronić się trzeba jazdą zgodnie z przepisami.

    Nawet to cię nie uchroni przed mandatem gdy przepisowo jadąc 90 nagle
    będziesz miał za drzewem na łuku znak obszar zabudowany a kilka metrów
    dalej radar :) Ja tak złapałem fotę w zeszłym roku. Stąd środki do
    obrony :)

> [...]
    > radiowozy z kamerami, oznakowane i nieoznakowane. "Całkowita
    > paranoja i debilizm" jak by powiedział mistrz kierownicy z Polski.

    Bardziej pisałem o jezdzie landówkami zachodnimi bo autostradami to w
    ogóle nie ma problemu, przede wszystkim dlatego, że są ;)

    --
    WildS