  • 1. Data: 2017-09-06 09:26:24
    Temat: nowa bateria do telefonu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    zastanawiam się czy zamiast telefonu nie kupić baterii do Lumii
    wchodzę na allegro:
    https://allegro.pl/kategoria/akcesoria-gsm-baterie-a
    kumulatory-352?string=bv%20t5c&order=pd&bmatch=ss-ba
    se-relevance-floki-5-nga-hc-ele-1-2-0905

    ceny od 30 do 90 zł.

    Pytanie po czym poznać (poza ceną) że wartą ją kupić?

  • 2. Data: 2017-09-06 13:15:21
    Temat: Re: nowa bateria do telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    ase-relevance-floki-5-nga-hc-ele-1-2-0905
    >ceny od 30 do 90 zł.
    >Pytanie po czym poznać (poza ceną) że wartą ją kupić?

    A trzeba ?
    Nokia miala bardzo dobre baterie ... ale moze czasow Lumii to juz nie
    dotyczy ...

    J.

  • 3. Data: 2017-09-06 13:45:38
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > A trzeba ?

    po dwóch latach?
    Może nie dzisiaj ale trzeba pomyśleć.
    Bo żona zaczyna się wkurzać że dnia już nie wytrzymuje jak używa.

  • 4. Data: 2017-09-06 17:27:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    7...@g...com
    *Bolko* napisał(-a):

    > Bo żona zaczyna się wkurzać że dnia już nie wytrzymuje jak używa.

    Uważaj żebyś nie trafił na taką, kótrą trzeba ładować 2x na dzień, tak
    jak mnie się kiedyś zdarzyło na alle

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2017-09-06 17:28:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >po dwóch latach?

    Nokia to nie jakies chinskie g* ... bylo :-)
    Uzywam jednej baterii ... wychodzi na to, ze juz 9 lat.

    >Może nie dzisiaj ale trzeba pomyśleć.
    >Bo żona zaczyna się wkurzać że dnia już nie wytrzymuje jak używa.

    Moze skutek zainstalowanych aplikacji lub uzywania wlasnie.

    J.

  • 6. Data: 2017-09-06 18:28:17
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 6.09.2017 o 17:28, J.F. pisze:

    > Nokia to nie jakies chinskie g* ... bylo :-)
    > Uzywam jednej baterii ... wychodzi na to, ze juz 9 lat.

    Największy krytykant Nokii, używa Nokii, tego nawet Bareja by nie
    wymyślił. Dzięki, że ubawiłeś mnie do łez, obśmiałem się jak norka :-D

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 7. Data: 2017-09-07 20:59:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Największy krytykant Nokii, używa Nokii, tego nawet Bareja by nie
    >wymyślił. Dzięki, że ubawiłeś mnie do łez, obśmiałem się jak norka
    >:-D

    I dlatego dobrze wiem, co w niej jest zlego :-P

    Gdybym nie mial drugiego telefonu, to bym musial zmienic.
    A tak to uzywam chyba glownie z przyzwyczajenia ... poki kieszeni na
    telefony starcza, to nie trzeba zmieniac :-)

    Chyba sie trzeba bedzie przemoc i ją zezlomowac - kieszen za bardzo
    wypycha :-)

    Ale baterie ma dobre, to jej musze przyznac.

    P.S. zepsul sie jej digitizer na ekranie, tzn troche przestawil.
    Na tyle duzo, ze wykracza poza mozliwosc programu kalibracji.
    Gdzie sa zapisane te dane kalibracji ?

    J.

  • 8. Data: 2017-09-08 18:34:16
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 7.09.2017 o 20:59, J.F. pisze:

    > I dlatego dobrze wiem, co w niej jest zlego :-P

    Symbian czy zwykły telefon?

> [...]
    > telefony starcza, to nie trzeba zmieniac :-)
    >
    > Chyba sie trzeba bedzie przemoc i ją zezlomowac - kieszen za bardzo

    Ostatnio porównałem Huaweia 5" i starą dobrą Nokię 700 poniżej 4". Aż
    się łezka w oku zakręciła :-)

    > Ale baterie ma dobre, to jej musze przyznac.

    W końcu to Nokia :-)

  • 9. Data: 2017-09-08 19:20:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Symbian czy zwykły telefon?

    Symbian, C6, ale prawde mowiac ... wiele wiecej niz "zwyykly telefon",
    to to nie potrafi :-)

    >W końcu to Nokia :-)

    Nokia baterii nie robi ... ale przynajmniej potrafi wybrac dobrego
    dostawce :)

    J.

  • 10. Data: 2017-09-08 20:22:38
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.09.2017 o 19:20, J.F. pisze:

    > Symbian, C6, ale prawde mowiac ... wiele wiecej niz "zwyykly telefon",
    > to to nie potrafi :-)

    Dziś nie, kiedyś potrafił. Choć to mega zabytek :-P

    > Nokia baterii nie robi

    Wiesz od ilu lat firmy produkujące jakiś sprzęt finalny są de facto
    montowniami elementów od wyspecjalizowanych poddostawców? Dobrze od
    ponad stu :-P

    > ... ale przynajmniej potrafi wybrac dobrego
    > dostawce :)

    Bo to była Nokia :-) Bardzo droga, ale warta swojej ceny :-) Sam miałem
    N9, która miała 5 lat, ładowana codziennie, po 5 latach bez problemu
    wytrzymywała dzień :-)