  • 1. Data: 2017-02-02 10:53:03
    Temat: nowa linia rozwoju
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Rzad od slow przechodzi do czynow

    http://programuj.gov.pl/

    No i mam tzw mieszane uczucia :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-02-02 14:23:26
    Temat: Re: nowa linia rozwoju
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 2 Feb 2017 10:53:03 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No i mam tzw mieszane uczucia :-)

    Uwazasz, że gry nie są podstawą rozwoju?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-02-02 15:30:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Uwazasz, że gry nie są podstawą rozwoju?

    Nie, produkt jak kazdy inny, jesli przynosi zysk, to chwalic.
    Przynosi, pare polskich firm jest w tym dobrych.
    Jesli programisci beda w nich dobrze zarabiac, to Morawieckiemu w to
    graj.

    Ale:
    -to jest jedna dziedzina - zalamie sie, to bedzie placz i zgrzytanie
    zebow,
    -rzad jakby popiera te jedna dziedzine, ktora juz jest rozwinieta w
    kraju, to ryzyko zwiazane z zalamaniem sie poteguje.
    Dywersyfikacja nie tylko dostaw gazu dotyczy.

    -na dole "uzyskaj dofinansowanie". No i swietnie, ze rzad nie tylko na
    pustych stronach poprzestaje, ale i konkrety za tym ida.
    tylko takie biznesy czasem nie wychodza.
    I co bedzie potem ? Slyszac PIS - sledztwo, prokurator i wyrok :-)

    -caly kraj ma gry pisac ? No, jesli da sie na tym zarobic, to czemu
    nie.

    -rzad by sie raczej skupil nad jasnymi przepisami, zeby bylo wiadomo
    ile VAT sie od takiej gry nalezy, a nie potem pisac o wyludzonych
    miliardach i posadzonych biznesmanach.

    J.

  • 4. Data: 2017-02-02 22:13:16
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 lutego 2017 14:23:31 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Uwazasz, że gry nie są podstawą rozwoju?

    No tak, niewątpliwie są podstawą inteligentnej reindustrializacji.

  • 5. Data: 2017-02-03 10:36:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:
    > On Thu, 2 Feb 2017 10:53:03 +0100, "J.F."
    >No tak, niewątpliwie są podstawą inteligentnej reindustrializacji.

    No wiesz ...
    -komputery i telefony coraz tansze, ale do czego bedziesz ich uzywal ?
    Programow trzeba.
    -miejsca pracy jak kazde inne. Albo i lepsze - czystsze, daja
    zatrudnienie polskim gornikom, meblarzom, budowlancom.
    -przy okazji pisania gier rozwijaja sie umiejetnosci przydatne i w
    ambitniejszym przemysle,
    -a przy okazji grania tez sie rozwijaja umiejetnosci przydatne w
    pozniejszym zawodzie - tacy np kontrolerzy ruchu lotniczego.

    Zobacz np NASA, ESA, CERN itp - podstawa jest piekna prezentacja z
    animacja.
    A kto ja ladnie wykona ?

    J.