  • 1. Data: 2016-08-21 13:55:41
    Temat: nowa oferta T-mobile?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Niedługo będę przedłużać abonament. Czy ktoś śledzi ofertę T-mobile na
    tyle ze jest w stanie określić, czy w najbliższym czasie spadnie cena
    Samsunga Galaxy S6?
    Nie oczekuję wróżenia z fusów, po prostu nie śledziłem oferty na bieżąco
    i nie wiem czy ma sens czekać 1-2 miesiące czy kupić teraz S5 Neo.
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2016-08-21 16:07:23
    Temat: Re: nowa oferta T-mobile?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 13:55:45 UTC+2 użytkownik adam napisał:
> [...]
    > Nie oczekuję wróżenia z fusów, po prostu nie śledziłem oferty na bieżąco
    > i nie wiem czy ma sens czekać 1-2 miesiące czy kupić teraz S5 Neo.
    Usługi no limit w tmobile to ok 30zl.
    Galaxy s6 kosztuje w sklepach 1900zł czyli ok80zł na 24 raty
    Więc jak dostaniesz s6 w abo tańszym jak 110zł to sie opłaca
    A nie dostaniesz:
    W tmoblie w abonamencie za 130zł do galaxy s6 jest 339 dopłaty a w abo za 100zł jest
    849 dopłaty
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.cht
    ml?catId=cat3830047
    Nie opłaca sie więc brac tego tel w abo

  • 3. Data: 2016-08-21 16:14:04
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 21.08.2016 o 16:07, Kris pisze:

    > Usługi no limit w tmobile to ok 30zl.
    > Galaxy s6 kosztuje w sklepach 1900zł czyli ok80zł na 24 raty
    > Więc jak dostaniesz s6 w abo tańszym jak 110zł to sie opłaca

    Dziś się opłaca. Jutro się nieopłaca. Pojutrze będzie przepłacał.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 4. Data: 2016-08-23 17:17:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Dziś się opłaca. Jutro się nieopłaca. Pojutrze będzie przepłacał.

    To "pojutrze" bedzie za rok, i myslisz, ze po ile wtedy bedzie ?
    20 zl ? to znow nie tak duzo przeplaci, a w miedzyczasie mozna na
    odsetkach zarobic.

    Dalej zobaczmy, ze za 20-30 zl to sa rozmowy nielimitowane, a z
    internetem, sms-ami to bywa drozej.
    A w T-mobile za 110zl to juz raczej jakis "wszystkomajacy" abonament.

    Niestety - obecny cennik przewiduje 449 zl zaplaty za s6, umowa na 24
    miesiace, ale tylko 18 pelnych abonamentow 130, 6 po 1zl,
    wychodzi jakies 37zl za uslugi.
    IMO - zla oferta to nie jest, jesli ktos przewiduje wiecej gadac i
    troche z internetu korzystac (a mozna 10GB).

    I nawet jak sie okaze, ze za rok przeplaca, to nie tak znow duzo.

    Chyba lepsza opcja to abonament za 100zl, wtedy podobnie liczac
    wychodzi 31zl/mc za uslugi.

    J.