  • 1. Data: 2007-03-16 12:29:12
    Temat: nowa oferta dialogu od 1 marca
    Od: "Jan Murat" <j...@W...gazeta.pl>

    witam
    od 1 marca dialog wprowadzil nowe ceny dsl'a
    cena kolo 100 zl netto za 6MBIT/0.5MBIT

    ograniczenia:
    nowy dialog nie ma stalego ip (jakas platforma SSP czy jakos sie to u nich
    nazywa). nie wiem dokladnie czy pula prywatna czy publiczna
    jest napisane w instrukcji ze to jest PPPoE i zrywa polaczenie 1x dobe i
    trzeba sie zalogowac ponownie. podobnie zrywa po 20min bezczynnosci

    jakies doswiadczenia z dzialaniem tego lacza?

    pozd jm

  • 2. Data: 2007-03-16 12:30:25
    Temat: Re: nowa oferta dialogu od 1 marca
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Jan Murat napisał(a):
> [...]
    > trzeba sie zalogowac ponownie. podobnie zrywa po 20min bezczynnosci
    >
    > jakies doswiadczenia z dzialaniem tego lacza?

    Należy dodać, że jest to 20 minut bezczynności na WWW.
    Używanie P2P się nie liczy...:/

  • 3. Data: 2007-03-16 12:39:00
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:ete2l1$aml$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Należy dodać, że jest to 20 minut bezczynności na WWW.
    > Używanie P2P się nie liczy...:/

    To juz takie cuda sprzedaja ?

  • 4. Data: 2007-03-16 12:52:28
    Od: wer <b...@n...pl>

    Radosław HORODNICZY wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Gubernat"
    > <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> napisał w wiadomości

    > To juz takie cuda sprzedaja ?

    Tiaaa, to nie sprzedaja lacza Internetowego tylko lacze do www. SSH,
    IRC, Skype, gg, jakies aplikacje w javie na wlasnych portach, newsy to
    tylko czesc z uslug, z ktorych mozna korzystac nie korzystajac z www tak
    naprawde. Jesli to prawda, to kogos tam mocno powalilo. Chociaz wczoraj
    slyszalem, ze neostrada to taka przegladarka stron (na ulicy facet babce
    tlumaczyl).

    wer

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 5. Data: 2007-03-16 12:57:56
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    > powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

    W gruncie zeczy ja tu nie widze problemu, odpalasz jakis skrypt
    co systemtacyznie wczytuje ci onet.pl i masz problem rozwiazany,
    na windzie czy linxuie zrobisz to w minute wgetem :)

    Ale mimo to sama idea jest chora

  • 6. Data: 2007-03-16 13:20:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.03.2007 Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał/a:

    > Należy dodać, że jest to 20 minut bezczynności na WWW.

    To jakiś żart?
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 7. Data: 2007-03-16 18:23:59
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jan Murat <j...@w...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > jest napisane w instrukcji ze to jest PPPoE i zrywa polaczenie 1x dobe i
    > trzeba sie zalogowac ponownie. podobnie zrywa po 20min bezczynnosci

    PPPoE? Fuj :(

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 8. Data: 2007-03-17 07:35:10
    Od: Marcin Szczygielski <m...@f...wytnij.poczta.onet.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > To jakiś żart?
    Nie :)

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2007-03-17 15:07:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.03.2007 Marcin Szczygielski <m...@f...wytnij.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Nie :)

    O kurde, to mnie się widzi, że Dialog daje sobie kolejny strzał w stopę.
    Nawet zakładając, że przeciętny użytkownik nie korzysta z rzeczy
    wymagających ciągłości połączenia i/lub stałego czasie sesji IP (SSH,
    jakieś serwisy WWW identyfikujące po IP, gry sieciowe), to jednak
    negocjacja musi trwać te kilka-kilkanaście sekund. Przeciętny luser się na
    to obrazi i pójdzie fama, że ten Internet z Dialogu to taki szajs, że
    klikasz i pół minuty nic się nie dzieje. Zresztą - taka opinia będzie nawet
    dosyć dobrze oddawała rzeczywistość. Ale może to jest sposób na
    sprzedawanie DSLa za 10 zł? :) Bo więcej to chyba nie będzie warte.

    Ciekawe, czy ruch ICMP będzie 'taryfikował'? Może wystarczy pinga zapuścić
    :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/