  • 11. Data: 2020-03-23 16:19:27
    Temat: Re: nowe telewizory
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-03-23 o 14:20, J.F. pisze:

    >https://youtu.be/1_yMgL0Njb0
    >https://youtu.be/Km4wLNgXtIw

    >Widok ekranów przed i po wgraniu listy programów.

    Hm, tak jakby wcale nie odbieral sygnalu ... moze trzeba bylo poczekac
    troche ?

    Ale ... ostatnia pozycja - Tuner, za pierwszym razem MAIN, w drugim A

    J.

  • 12. Data: 2020-03-23 19:20:44
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 10:08:57 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > Na innych programach, gdzie była pikseloza siła sygnału była taka sama
    > przed i po, ale jakość przed była na 90% a po 0%.
    >
    > I przy zmianie kolejności pilotem, też tak samo się działo.

    Bo sila sygnalu jest w praktyce malo wazna.
    To jest mniej wiecej po prostu amplituda sygnalu. Albo w sumie nie tyle sygnalu tv a
    sygnalu elektrycznego ktory moze byc po prostu szumem.

    Liczy sie jakosc. Wtedy moze nie bedziesz mial silnego sygnalu ale jego jakosc
    (zazwyczaj odstep miedzy szumem a sygnalem uzytecznym) bedzie na tyle dobra ze odbior
    bedzie dobrej jakosci..

    Tak wiec antene sie ustawia na jakosc a nie na sile.
    Ewentualnie na ilosc bledow jesli gdzies tam sa raportowane.

  • 13. Data: 2020-03-23 21:09:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 19:20, s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Tak wiec antene sie ustawia na jakosc a nie na sile.
    > Ewentualnie na ilosc bledow jesli gdzies tam sa raportowane.

    To wszystko wiem i się zgadzam z tym. Ale co ma kolejność programów do
    siły/jakości sygnału?

    Robert

  • 14. Data: 2020-03-23 21:58:06
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 15:10:47 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

> [...]
    bedzie dobrej jakosci..

    > To wszystko wiem i się zgadzam z tym. Ale co ma kolejność programów do

    Bo moze tam sa wgrywane jakies dodatkowe dane ktore rozstrajaja kanaly?

    Porownaj backup z tego tv do tego backupu co importujesz. Zobaczysz co sie zmienia.

  • 15. Data: 2020-03-23 22:32:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 21:58, s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Porownaj backup z tego tv do tego backupu co importujesz. Zobaczysz co sie zmienia.

    Są identyczne.
    Wkładam pendriva do TV.
    Robię eksport.
    Nie wyjmując pendriva robię import tej samej listy, którą kilka sekund
    wcześniej eksportowałem.
    I część programów ma słaby sygnał lub jego brak.

    Robert

  • 16. Data: 2020-03-23 22:55:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > wcześniej eksportowałem.
    > I część programów ma słaby sygnał lub jego brak.

    Zrób jeszcze raz eksport i porównaj.

    MJ

  • 17. Data: 2020-03-23 23:25:04
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 16:32:27 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

> [...]
    > wcześniej eksportowałem.
    > I część programów ma słaby sygnał lub jego brak.

    Ah. Rozumiem.
    Tak czy siak, wyjmij i porownaj.
    Moze cos ten import miesza. Albo eksport zle zapisuje.
    Tak czy siak. jakos nie tesknie za mundrymi telewizorami. Chyba dobrze zrobilem ze
    tego unikalem ile sie dalo.

  • 18. Data: 2020-03-24 00:03:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 23:25, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Moze cos ten import miesza. Albo eksport zle zapisuje.
    > Tak czy siak. jakos nie tesknie za mundrymi telewizorami. Chyba dobrze zrobilem ze

    Jak pisałem wcześniej takie cuda dzieją się też jeżeli zmienię kolejność
    programu ręcznie, pilotem.

    Robert

  • 19. Data: 2020-03-24 00:29:07
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 18:03:54 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

> [...]
    odbior bedzie dobrej jakosci..

    > Jak pisałem wcześniej takie cuda dzieją się też jeżeli zmienię kolejność

    Stary ten telewizor? Ma jakis update dostepny na internecie?
    Jak swiezy to update pewnie bedzie. Jak stary to pozostaje ogarnac raz a dobrze i
    zabronic importu i grzebania w kolejnosci programow :)

    A jak mlodszy niz 2 lata to zglosic niezgodnosc towaru z umowa. tylko tak zeby nie
    wiedzieli ze sie daje to obejsc. Ale sony to znana marka z tego ze serwis w polsce
    maja kiepski. Klient kupil, klient niech sie martwi/meczy.

  • 20. Data: 2020-03-24 01:43:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > Po co go podlaczyles do internetu?

    Musiałem żeby aplikacja "pilot" SmartThings w smartfonie chodziła póki
    naprawią pilota. Mam nadzieje, że potem będe mógł wycofać zgody i
    odciąć tv od netu.

    > Kup se androidowego dongla albo postaw jakies male pc z wgranym
    > jakims softem do ogladania filmow i jutuba i nie bedziesz
    > cierpial.

    Mam małego pc della schowanego za tv.

    --
    Piotrek