  • 31. Data: 2020-03-24 15:23:16
    Temat: Re: nowe telewizory
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 04:07:35 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > W dniu 2020-03-24 o 00:29, s...@g...com pisze:
    >
    > [...]
    >
    > Sony KD-55AG9, nowy. Miał androida 8 przyszła aktualizacja do 9 i nadal
    > były problemy.

    Posprawdzaj czy nie daja update do tego gui. Bo android androidem ale moze
    uaktualniaja to gui dodatkowo.

    zabronic importu i grzebania w kolejnosci programow :)

    nie wiedzieli ze sie daje to obejsc. Ale sony to znana marka z tego ze serwis w
    polsce maja kiepski. Klient kupil, klient niech sie martwi/meczy.

> [...]
    > ekranów diagnostycznych, to Sony odpisało, że TV potrzebuje min. 80%
    > siły sygnału i mam o tym rozmawiać z dostawca sygnału.
    >
    > Przyszedł pan z Inei z wielkim miernikiem wywalił rozgałęźnik, który
    > ktoś założył jako odnogę i pociągnął do radia. Ja wcześniej odłączyłem
    > odnogę, ale trójnik został.
    > I wtenczas programy już po eksporcie pozostawały. Siłą sygnału byłą
    > chyba coś koło 70%.
    >
    > Pan z wielkim miernikiem stwierdził, że sygnał jest super.
    > Idąc tym tropem wymieniłem cały kabel i wtyczki. Sygnał zwiększył się do

    Ah, myslalem ze to naziemna. Jak kablowka to sygnal powinien byc w praktyce wzorowy.
    Ale rzeczywiscie ciekawe zachowanie tam masz. Pisarz przesadzil z filozofia tego
    softu albo pisarz glupi, z takiego zachowania sie nie dowiesz :)

    > Jako, że do TV mam dostęp raz w tygodniu, to trudno było mi z nim
    > eksperymentować i zeszło kilka tygodni zanim to ruszyło.
    >
    > Ale będąc przy nim zrobię kopie eksportów do testów.
    >

    > A narzekając trochę więcej to pilot jest radiowy za wyjątkiem włączania.
    > Dlaczego?! Technicznie jest możliwy radiowy, ale nie... Sony zrobi IR. :-)

    Nie chce byc uszczypliwy ale juz dawno sie nauczylem ze od sony to sie nic nie
    kupuje. Sa wyjatki ale niestety oni nie robia juz dobrego sprzetu. Duza szansa ze
    bedzie drogo ale niedobrze.

  • 32. Data: 2020-03-24 15:25:04
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 06:38:49 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ograniczyc ulubione do 10 :-)
    >
    > To jeszcze niuans zglosze z wielu TV/dekoderow.
    >
    > W trakcie ogladania - strzalka w gore - nastepny kanal (+1), w dol -
    > poprzedni kanal (-1). Naturalnie.
    >
    > Ale w widoku listy - odwrotnie :-)

    O zesz, a myslalem ze tylko te co mialem okazje obejrzec byly tak durne.
    Bo widzialem pare tanich tvboxow i nie moglem zrozumiec czemu to takie toporne, zle
    zaprojektowane, nieintuicyjne...

    Myslalem ze dlatego ze tanie. Ale moze jednak to szersza plaga.

  • 33. Data: 2020-03-24 22:14:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-24 o 15:25, s...@g...com pisze:
> [...]
    zaprojektowane, nieintuicyjne...

    > Myslalem ze dlatego ze tanie. Ale moze jednak to szersza plaga.

    Plaga, mam kilka dekoderów tv i to wygląda jakby to ten sam chińczyk czy
    hindus pisał program, np: skopały mi już kilka razy partycje na dysku co
    sobie nagrywałem, już przestałem bo już nie miałem siły z tym walczyć,
    podobnie z wyszukiwaniem, zawsze przewrócą całą listę ulubionych,
    sortuja ją też dziwnie, zmiany kanału strzałkami czy numerami to wyskok
    z listy.

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2020-03-24 22:27:09
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 24.03.2020 10:07, Robert Wańkowski wrote:

    > A narzekając trochę więcej to pilot jest radiowy za wyjątkiem włączania.
    > Dlaczego?! Technicznie jest możliwy radiowy, ale nie... Sony zrobi IR. :-)

    Może pilot jest wifi albo bt, a to by wymagało trzymania pod zasilaniem
    głównego systemu.
    Ale żeby nie było - też nie przepadam ostatnio za produktami tej marki.

    --
    Mirek.

  • 35. Data: 2020-03-25 07:24:50
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    zaprojektowane, nieintuicyjne...

    > Myslalem ze dlatego ze tanie. Ale moze jednak to szersza plaga.

    Mam "starego" sony KDL-40cx520
    jest niby smart ale nie obsługuje netflixa a tylko ipla itp.
    Jednak w nim sortowanie kanałów działa ok i przy zmianach w liście nic
    się nie dzieje ale to sprzęt kupiony w 2012 a początek modelu z 2009r.
    Pilot jest w całości IR i poza tym że jest już 4 egzemplarz z powodu dzieci.

    --
    pzdr, j.r.

  • 36. Data: 2020-03-25 07:26:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    > O zesz, a myslalem ze tylko te co mialem okazje obejrzec byly tak
    > durne.
    > Bo widzialem pare tanich tvboxow i nie moglem zrozumiec czemu to
    > takie toporne, zle zaprojektowane, nieintuicyjne...

    ale powyzsze akurat intuicyjne :-)

    > Myslalem ze dlatego ze tanie. Ale moze jednak to szersza plaga.
    >
    >Plaga, mam kilka dekoderów tv i to wygląda jakby to ten sam chińczyk
    >czy hindus pisał program,

    Akurat mamy/mielismy w kraju dwie firmy od dekoderow.

    J.

  • 37. Data: 2020-07-02 17:31:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-25 o 07:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > ale powyzsze akurat intuicyjne :-)

    > Akurat mamy/mielismy w kraju dwie firmy od dekoderow.
    Taa RWD i coś jeszcze, mam oba, nawet menu prawie identyczne, dekodery w
    środku także i oczywiście oba chińczyki.
    --
    Janusz