  • 1. Data: 2018-11-03 22:39:16
    Temat: nowe w ofercie Lycamobile
    Od: m...@i...pl

    Niedawno przenosilem numer i korzystam jeszcze ze starych pakietow, ale od 1
    listopada nielimitowane połączenia, sms i 30 GB jest juz za 20 PLN.
    Najfajniejsze jest to, ze pozostal RLAH :).

    MK

  • 2. Data: 2018-11-05 17:46:04
    Temat: Re: nowe w ofercie Lycamobile
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2018-11-03 o 22:39, m...@i...pl pisze:
    > od 1 listopada nielimitowane połączenia, sms i 30 GB jest juz za 20 PLN.

    Jest jakiś link do tej oferty?

  • 3. Data: 2018-11-05 22:26:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-11-05 o 18:46, Dąbrowski pisze:

    > Jest jakiś link do tej oferty?

    To chyba to:
    https://www.lycamobile.pl/po/bundle

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-11-05 23:05:45
    Od: m...@i...pl

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 17:46:53 UTC+1 użytkownik Dąbrowski napisał:

    > Jest jakiś link do tej oferty?

    https://www.lycamobile.pl/po/bundle?id=NT

    Do Wszystkich S

    20zł/30 dni ważności

    Nielimitowane minuty

    Nielimitowane minuty w sieci Lycamobile Polska

    Nielimitowane SMS do wszystkich sieci w Polsce

    30GB Internetu

    1.5 GB INTERNETU W ROAMINGU UE/EOG

    Oferta jest ważna od 01/11/2018.

  • 5. Data: 2018-11-06 12:36:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-11-06 o 00:05, m...@i...pl pisze:

> [...]
    >
    > Nielimitowane minuty
    >
    > Nielimitowane minuty w sieci Lycamobile Polska
    >
    > Nielimitowane SMS do wszystkich sieci w Polsce

    Wystarczy, że ktoś zajrzy na ich lipną stronę i zaraz z niej ucieknie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-11-06 15:14:06
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2018-11-06 o 12:36, Animka pisze:

    > Wystarczy, że ktoś zajrzy na ich lipną stronę

    Coś w tym jest. Nie wiadomo dlaczego w adresie wysyłkowym numer domu
    przypisali do miasta a kod pocztowy do ulicy.

  • 7. Data: 2018-11-06 18:43:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-06 o 20:27, m...@i...pl pisze:

    > A niech ucieka. Dla mnie zaleta jest pakiet internetu w ramach RLAH. Mozna miec
    karte u operatora strukturalnego i placic za to, mozna miec u wirtualnego i korzystac
    w ramach oplaty miesiecznej. Obecnie Lyca daje najwiekszy pakiet w operatorow w PL.
    Czesto zagranica kupowalem karty Lyca aby korzystac z internetu, teraz nie musze.
    > W poroznaniu a orange z ktorego przeszedlem zaleta jest mozliwosc przekierowania
    rozmow, zawieszania polaczen i informacji o drugim polaczeniu, a nawet prozaiczne
    pobieranie danych o polaczeniach (billing) orange dla prepaid tego nie umozliwia.
    > Wadami jest korzystanie z infrastruktury Plusa i ich ograniczania predkosci
    transferu z zaleznosci od typu uslugi, brak VoLTE i WoWiFi.
    > Zupelnie nie ma dla mnie znaczenia ograniczenie zwiazane z brakiem MMS.
    > A wracajac do strony internetowej podobnie wyglada w innych krajach europejskich.

    Nie ma na stronie konkretnej informacji tylko sa opcje, żeby od razu
    kupić czy zamówić kartę. Są jakieś parocyfrowe (ale skreślone) ceny za
    pakiet, nie ma konkretnych cen. Strona w/g mnie nierzetelna. Drugi raz
    na tę stronę już nie wejdę, żeby podać konkrety tej strony.
    Pozdrawiam.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-11-06 18:43:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wystarczy, że ktoś zajrzy na ich lipną stronę i zaraz z niej ucieknie.

    potem masz pretensje, że ktoś Tobie dokucza.
    To co napisałaś to przypisywanie prywatnej opinii, nieokreślonej liczbie
    odbiorców. Natomiast opinia, co do której masz niezaprzeczalne prawo,
    może być pozytywna, negatywna neutralna i nikt niema prawa mieć do niej
    zastrzeżeń, chyba że podasz przyczynę tej opinii. dlaczego? Bo samo
    wnioskowanie, dedukcja, logika, to nie nasze widzimisie, prywatne
    zdanie, wolność osobista - to swego rodzaju zasady nauki. można
    powiedzieć że moim zdaniem ktoś jest głupi. no i tyle. ale absolutnie
    nie mozna powiedzieć że ktoś jest głupi bo ma niemodne buty.
    Wiec może i lycra mobile to sieć świadcząca usługi na marnym poziomie,
    ale napewno niema to związku z lipną bądź nie lipną stroną.
    ja jestem zadolwolonym użytkownikiem sieci rebtel, na których wszyscy
    psy wieszają. A niech marudzą, niech psy szczekają - a karawana jedzie
    dalej. JAk będę miał problemy - przestane korzystać. Jak komuś pasuje
    30giga za 20 zł - podpisze umowę, jak będzie źle działać - rozwiąże. co
    wiecej - nie będzie źle działać. może się zdarzyć wpadka przy starcie,
    jakiś błąd w danych, ale jak zacznie - poleci. chyba ze ktoś jest głąbem
    i nie potrafi skonfigurować telefonu - to potem płacze że play ma słaby
    zasięg.
    Feruj wyroki z większa ostrożnością - radze i proszę jednocześnie.
    będziesz traktowana z należnym szacunkiem

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-11-06 19:27:24
    Od: m...@i...pl

  • 10. Data: 2018-11-06 21:01:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-06 o 22:15, m...@i...pl pisze:

    > Konkretnej informacji o czym? Nielimitowane polaczenia i sms oraz 30 GB to nie
    konkret? Potrzebujesz więcej to klikasz "+ więcej".
    > Dodam, ze doładowanie online daje 10% bonusu, tj. raz w roku pakiem masz gratis lub
    co miesiąc o 10% taniej.

    Wierzę Ci, ale ja miałam obiekcje co o strony. Może ja na jakąś podróbkę
    strony weszłam, strony na której nie było cen. Były co prawda jakieć
    ceny -wysokie i skreślone.
    Nie chcę już o tym nawet myśleć.
    Nikt się nie chwali tutaj, że korzysta z połączeń u tego operatora, więc
    pewnie są lepsi operatorzy.

    --
    animka