  • 11. Data: 2018-11-06 21:15:48
    Temat: Re: nowe w ofercie Lycamobile
    Od: m...@i...pl

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 19:44:25 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Nie ma na stronie konkretnej informacji tylko sa opcje, żeby od razu
    > kupić czy zamówić kartę. Są jakieś parocyfrowe (ale skreślone) ceny za
    > pakiet, nie ma konkretnych cen. Strona w/g mnie nierzetelna. Drugi raz
    > na tę stronę już nie wejdę, żeby podać konkrety tej strony.
    > Pozdrawiam.

    Konkretnej informacji o czym? Nielimitowane polaczenia i sms oraz 30 GB to nie
    konkret? Potrzebujesz więcej to klikasz "+ więcej".
    Dodam, ze doładowanie online daje 10% bonusu, tj. raz w roku pakiem masz gratis lub
    co miesiąc o 10% taniej.

    MK

  • 12. Data: 2018-11-07 18:14:46
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Animka presented the following explanation :

    > Nikt się nie chwali tutaj, że korzysta z połączeń u tego operatora, więc
    > pewnie są lepsi operatorzy.

    Bo nie ma się i czym chwalić. Mogę napisać z własnego doświadczenia.
    Potrzebowałem trochę rozmów za granicę w dobrej cenie. Kupiłem najpierw
    kartę Klucz Mobile. Ceny może mają dobre, ale nie szło się dogadać
    zbytnio więc została Lyca.
    Startery kupisz wszędzie praktycznie kioski/żabki.
    Działało to całkiem sprawnie w porównaniu do Klucza, jakość rozmów
    zdecydowanie lepsza. Jeśli ktoś potrzebuje dobrych stawek na świat za
    minutę to lyca to daje.
    Wada to brak mms no i to że net idzie przez serwery UK więc wiąże się
    to czasem z jakimś problemami, choćby wchodząc na google:)

  • 13. Data: 2018-11-07 22:37:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 19:14, dizel pisze:
> [...]
    > Wada to brak mms no i to że net idzie przez serwery UK więc wiąże się to
    > czasem z jakimś problemami, choćby wchodząc na google:)

    Czy rozmowy są w abonamencie czy dodatkowo płatne? Np. rozmowa z kimś
    ok. 1 godziny we Francji płatna, czy w ramach abonamentu?
    Jak kupujesz starter to chyba tez trzeba zarejestrowac z dowodem os,?

    Dawniej miałam bramkę internetową (jeszcze mam, ale już nie używam) to
    dzwoniłam za granicę. Rozmowy tańsze niż z Polski do Polski. Teraz
    stacjonarne są w komórkowych, ale jak na kartę to dzwonienie za granicę
    odpada.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-11-08 08:14:46
    Temat: Re: nowe w ofercie demobile
    Od: dubezuezguegr76r63746gf73fwegusgdhcvjsdcuzeshdvqwd5fvx42d4w2x422xe2e22xe2e <a...@i...invalid>

    Animka wrote:

    > Dawniej miałam bramkę internetową (jeszcze mam, ale już nie używam) to

    animujesz straszliwie...

    zalamujace...

    w dzisiejszych czasach 90 letnie
    babcie uzywaja smarkofony...

    jest taki wymysl jak whatsapp,
    czy threema (i inne dupowate).

    ja barabanie tylko wymienionymi
    komunikatorami, z tym ze, threema
    jest do tej pory "niepodsluchiwalna"
    w przeciwienstwie do whatsapp...

    moze uzywasz jeszcze polowy telefon
    na korbe, a na drutach do centrali
    suszysz majtki i inne akcesoria...
    (zwijam sie po podlodze...)

    --
    barno tocky (fup'erator od urodzenia)

  • 15. Data: 2018-11-08 13:06:53
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Animka used his keyboard to write :

    > Czy rozmowy są w abonamencie czy dodatkowo płatne? Np. rozmowa z kimś ok. 1
    > godziny we Francji płatna, czy w ramach abonamentu?
    > Jak kupujesz starter to chyba tez trzeba zarejestrowac z dowodem os,?

    To zależy gdzie chcesz dzwonić, na stronie masz stawki do danego kraju
    za minutę, często dają jakieś promocje na dany kraj.
    Ja korzystałem cennikowo, przykładowo dzwoniąc do holandii płaciłem
    39gr/min, gdzie z karty Play za rozmowę międzynarodową płaciłbym 2 czy
    3zł za minutę więc się opłaca.
    Jeśli potrzeba to poczytaj na stronie, tam wszystko jest.
    Oczywiście że trzeba rejestrować jak wszystkie inne karty.

> [...]
    > dzwoniłam za granicę. Rozmowy tańsze niż z Polski do Polski. Teraz
    > stacjonarne są w komórkowych, ale jak na kartę to dzwonienie za granicę

    W dzisiejszych czasach jest tyle możliwości że nie wiem, choćby
    komunikatory tylko że ludzie nie rozumieją że są osoby które potrzebują
    dzwonić z komórki z fizycznego numeru bez kombinacji dlatego taka lyca
    się przydaje.

  • 16. Data: 2018-11-10 09:43:25
    Od: m...@i...pl

    do dzwonienia zagranice to jest http://www.lycachat.com/po/. ceny zdecydowanie lepsze
    niz u opow strukturalnych czy wirtualnych. doladowac najlepiej przez zakup kodu.
    ustawiasz sobie identyfikacje numerem komorkowym i odbiorca nie ma najmniejszego
    problemu z oddzwonieniem jesli nie bedzie mogl odebrac polaczenia.

    MK

  • 17. Data: 2018-11-11 20:07:02
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    m...@i...pl used his keyboard to write :
> [...]
    > i odbiorca nie ma najmniejszego problemu z oddzwonieniem jesli nie bedzie

    ja mam gdzieś kombinowanie i ustawianie, dlatego lyca mi wystarcza.

  • 18. Data: 2018-11-12 16:02:44
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 6 Nov 2018 19:43:13 +0200, Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
    wrote: