  • 1. Data: 2015-03-12 19:00:12
    Temat: nowy cross
    Od: t12t12 <tomekt12t12@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam 11 lat i 165 cm wzrostu chcę kupić crossa najlepiej KTM myślałem
    nad KTM SX 85. Proszę o pomoc w wybraniu crossa jestem początkującym

  • 2. Data: 2015-03-12 21:30:00
    Temat: Re: nowy cross
    Od: Lewan121033 <bartek121033@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemka > Słuchaj , nie lepszym pomysłem by było zakupienie kawasaki kx 85
    lub yamaha yz 85 , bo jak co , jak co to kawa i yamaha są tańsze w
    utrzymaniu . A miałeś już styczność z tego typu motocyklem ?

  • 3. Data: 2015-03-13 17:45:00
    Od: t12t12 <tomekt12t12@_NOSPAM_wp.pl>

    Tak troszkę kolega ma crossa KTM SX 85. Jeździłem z nim po górkach i
    drogach polnych ale mało.

  • 4. Data: 2015-03-13 18:06:43
    Od: t12t12 <tomekt12t12@_NOSPAM_wp.pl>

    A tak w ogóle ile kosztuje roczne utrzymanie tych trzech maszyn ?
    Jeszcze jedno mam wątpliwości czy poj. 85 nie była by zbyt duża.AAA
    jeszcze kiedyś miałem quada poj.85

  • 5. Data: 2015-03-14 11:05:42
    Od: Lewan121033 <bartek121033@_NOSPAM_wp.pl>

    To tak , średni koszt utrzymania to 1000 zł bo trzeba robić remonty
    silnika obowiązkowo . NA początek bym ci polecil tańszą alternatywę czyli
    chińskiego crossa . NA poczętek to 150 w porywach 200 by ci starczyło ,
    nie trzeba robić często remontu silnika, ja mojego miałem przez rok i
    kupiłem go używanego za 700 zł ,jedyne co , to mi się zrobił luz na
    wahaczu ( normalna rzecz , koszt naprawy 20 zł )No i zaleta takowego
    chińczyka to spalanie , na prawdę to jest zaleta .

  • 6. Data: 2015-03-14 19:54:42
    Od: Batek <bbudzynski14@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam!
    Tak skorzystam z postu kolegi :D

    Chciałbym kupić mój pierwszy motocykl crossowy.
    W oko mi wpadła między innymi Honda Cr 85, czy będzie ona dobra czy może
    coś innego polecacie.
    Dodam, że mam 15 lat, 185cm wzrostu i ważę ok.70kg.
    Na motor mam przeznaczone 3000-4000tys.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi. :)

  • 7. Data: 2015-03-14 21:59:22
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 14.03.2015 o 19:54, Batek pisze:
> [...]
    > coś innego polecacie.
    > Dodam, że mam 15 lat, 185cm wzrostu i ważę ok.70kg.

    za te pieniądze zbudują Ci coś na zamówienie, na pewno będzie pasować

    --
    Arni

  • 8. Data: 2015-03-17 19:06:02
    Od: t12t12 <tomekt12t12@_NOSPAM_wp.pl>

    Chinola niechcę.Mój kolega miał chińczuka i po 1 miesiącu używania się
    zepsuł . Nie dało się go już odratować.
    Mam dużo kasy motor może mieć średnią roczną utrzymania 2000zł.