  • 1. Data: 2016-05-21 18:36:07
    Temat: nowy telewidz
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chcąc pozostawać w ciągłej łączności z donaldem tuskiem i hanną
    gronkiewicz waltz... kupiłem dekoder dvb-t...

    niestety nie potrafię go obsługiwać...

    pomoże Ktoś?

    wchodzę w EPG a tam pojawia się komunikat wyszukiwanie i tyle...

    nie mam jeszcze anteny używam kawałka kabla...

  • 2. Data: 2016-05-21 19:23:42
    Temat: Re: nowy telewidz
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2016 18:36:07 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > niestety nie potrafię go obsługiwać...
    Łaczymy się w bólu.

    > pomoże Ktoś?
    Daj dzieciakowi sąsiada, załatwi temat w 5 minut.

    > nie mam jeszcze anteny używam kawałka kabla...
    To se kup.

    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 3. Data: 2016-05-21 21:05:28
    Od: z <...@...pl>

    > nie mam jeszcze anteny używam kawałka kabla...

    Nawet pomijając tożsamość pytającego ;-) nie da się tak pstryk i pomóc.
    Gdybyś napisał jaki dekoder (może usb), gdzie mieszkasz...
    to ktoś mógłby powiedzieć czy na tym kawałku druta zadziała...

    A rada z dzieckiem sąsiada wcale nie jest taka od czapy :-)

  • 4. Data: 2016-05-22 09:50:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Modlących się do TVN nie obsługujemy.

    -----

  • 5. Data: 2016-05-24 18:28:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Panowie pomocy!

    odpaliłem DVB-T, ale nigdzie nie mogę znaleźć Polstatu
    czy Polsatu nie nadają w warszawie?

    co jest grane?

    jedyne stacje które się dla mnie liczą to Polsat i TVP info,
    a tu dupa...

    pomożecie?

  • 6. Data: 2016-05-25 13:11:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy Polsatu nie nadają w warszawie?
    >
    > co jest grane?
    >
    > jedyne stacje które się dla mnie liczą to Polsat i TVP info,

    Już Ci nieraz mówili, że grupy dyskusyjne to nie interface do wyszukiwarek.

    http://telewizja-cyfrowa.com/nadajniki/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-05-25 19:26:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kurdę nie mogę złapać polsatu,
    działa mi tylko mux na 522MHz nic więcej nie znajduje

    może antena zjebana?

  • 8. Data: 2016-05-25 22:53:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > kurdę nie mogę złapać polsatu,
    > działa mi tylko mux na 522MHz nic więcej nie znajduje
    >
    > może antena zjebana?

    Szwagier cieciuje na jakimś osiedlu w okolicy Kasprzaka. Kupiłem mu
    niedawno niezły tuner - Wiwa HD-95 Memo wraz z dedykowaną anteną AN-200
    (podpina to do monitora komputerowego).
    Próbowałem zestaw w Pruszkowie, wewnątrz bloku - łapało wszystko.
    Natomiast u szwagra w pracy - w zasadzie na wolnym powietrzu, o rzut
    beretem od Pałacu Kultury - też ma problemy z niektórymi stacjami :(

    Może za dużo zakłóceń?

    Spróbuj zrobić "pokręconego" dipola z koncentryka, np tak jak tu:
    http://majsterkowo.pl/bardzo-prosta-antenka-doublebi
    quad-do-obioru-telewizji-cyfrowej/

    Powinno zagadać.

    Ewentualnie nawet prosty dipol (otwarty) - ale on będzie łapał "wszystko".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2016-05-26 09:49:41
    Od: Art <a...@i...net>

    Dnia Wed, 25 May 2016 19:26:45 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > kurdę nie mogę złapać polsatu,
    > działa mi tylko mux na 522MHz nic więcej nie znajduje
    >
    > może antena ...?

    Nazywa się to Bow Tie antenna. Z puszki po groszku wyciąłem dwa trójkąty
    i zamocowałem na kawałku tektury. Wymiary anteny dobrałem dla
    częstotliwości MUX-1 - 770 MHz.
    http://www.changpuak.ch/electronics/Butterfly-Antenn
    a-Designer.php

    Konstrukcja szybka, tania i lekka. Odbieram wszystkie trzy MUXy: MUX-1,
    MUX-2 i MUX-3. W wypadku marnej pogody z rzadka pojawia się zrywanie bądź
    chwilowe blokowanie obrazu na niektórych programach. Na antence
    dostarczonej do tunera odbierałem tylko MUX-3 (522 MHz), MUX-1 i MUX-2
    były w mojej lokalizacji praktycznie nieodbieralne.

    A.

  • 10. Data: 2016-05-26 12:48:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zwróciłbym jeszcze uwagę na polaryzację anten nadajnika i odbiornika: pionową lub
    poziomą.