  • 1. Data: 2018-04-06 20:38:05
    Temat: ntfs
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jak tam problem: elektronika a ntfs?

  • 2. Data: 2018-04-06 21:03:17
    Temat: Re: ntfs
    Od: kasik <k...@s...pl>

    > jak tam problem: elektronika a ntfs?

    Został rozwiązany w połowie 1993 roku.

  • 3. Data: 2018-04-07 18:40:01
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > > jak tam problem: elektronika a ntfs?
    >
    > Został rozwiązany w połowie 1993 roku.

    taaaaaaaaaaa? a dlaczego kurwa ja nic nie wiem?

    są jakieś co najmniej sto trzycieści siedem razy spaczowane liby do
    stm-a zapewniające obsługę optymalną ntfs-u?

  • 4. Data: 2018-04-09 12:55:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:

    > a dlaczego kurwa ja nic nie wiem?

    To jest, wbrew pozorom, bardzo ważne i złożone pytanie.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 5. Data: 2018-04-13 21:53:17
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu wyczaja ten 96 bitowy serial numer w stm32?
    o co chodzi - w internecie prawie brak informacji

  • 6. Data: 2018-04-13 22:19:18
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> napisał(a):
    > czy Ktoś tu wyczaja ten 96 bitowy serial numer w stm32?
    > o co chodzi - w internecie prawie brak informacji

    W dokumentacji jest napisane jak go odczytać. Jeśli chodzi o to, co znaczą
    poszczególne bajty, to są tylko nieoficjalne informacje.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2018-04-14 10:59:41
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > W dokumentacji jest napisane jak go odczytać. Jeśli chodzi o to, co
    > znaczą poszczególne bajty, to są tylko nieoficjalne informacje.

    kwestia tylko tego czy numer jest unikalny i czy można go odczytać z
    procka w programie i nie można w żaden sposób zmienić?

  • 8. Data: 2018-04-14 11:35:47
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> napisał(a):
    > kwestia tylko tego czy numer jest unikalny

    Tak

  • 9. Data: 2018-04-14 19:55:56
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziękuję!
    nie no oczywiście przepycham się z wku...

    pomyślałem, że to genialne zabezpieczenie programu...
    ale wku mówi, że i na to ma sposób - odczyta program skrakuje kod i
    wyekspanduje...

    także luźna rozmowa - jak skutecznie zabezpieczyć kod w prockach stm32?
    a przy okazji to i w picach (tak przy okazji)

    dzięki

  • 10. Data: 2018-04-14 20:18:21
    Od: Bytomir Telesfor vel Dąs <f...@g...com>

    użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
> [...]
    >
    > także luźna rozmowa - jak skutecznie zabezpieczyć kod w prockach stm32?
    > a przy okazji to i w picach (tak przy okazji)

    Zamontować układ do góry nogami, zalać żywicą, schować do sejfu i całość
    zatopić w Bałtyku.

    Szanowny Karolu, nikt twoich układów nie skopiuje, bo atari to nisza.
    Po co ktoś ma kopiować coś na czym nie da się solidnie zarobić?
    Kitajce sprzedają swoje klony atari (do gier) w tysiącach.
    Gadzetów do atari (komputera) u kitajców nie widać, bo są dziesiątki
    lepszych współczesnych komputerów.