  • 1. Data: 2015-02-24 01:26:57
    Temat: o kur...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    takie słowa cisną się na usta, po udanej próbie zainstalowania Atmel Studio
    6.2 SP2...
    co za kibel... instalował się mieląc ostro całą godzinę dyskiem twardym...

    ogólnie to widać w nim "nowe powskie podejście"...

    kiedyś "program do pisania" miał jakiś związek z procesorami, ta "nowość"
    widzę już całkowicie wirtualna, żeby nie powiedzieć "zwirtualizowana zmienna
    pomicnicza [R]"...

    no nie wiem, czy się do tego chłamu przekonam...

  • 2. Data: 2015-02-24 10:23:24
    Temat: Re: o kur...
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >zmienna pomicnicza [R]"...

    >no nie wiem, czy się do tego chłamu przekonam...

    jarek pisze właśnie patcha, przed wyborami będzie gotowy, poczekaj chwilkę

  • 3. Data: 2015-02-24 10:26:43
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > takie słowa cisną się na usta, po udanej próbie zainstalowania Atmel
    > Studio 6.2 SP2...

    Dlatego bardzo szybko wróciłem do wersji 4. :-)
    Ten nowy soft do FPGA Xilinxa to tez jakieś nieporozumienie...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2015-02-24 11:21:04
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 10:26, Piotr Wyderski pisze:

    > Dlatego bardzo szybko wróciłem do wersji 4. :-)
    > Ten nowy soft do FPGA Xilinxa to tez jakieś nieporozumienie...

    Nowy czyli który?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2015-02-24 12:34:36
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Mario wrote:

    > Nowy czyli który?

    Vivado (w odróżnieniu od starego Webpacka).

    Pozdrawiam, Piotr

  • 6. Data: 2015-02-24 18:09:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-02-24 01:26, identyfikator: 20040501 wrote:
    > takie słowa cisną się na usta, po udanej próbie zainstalowania Atmel
    > Studio 6.2 SP2...

    A po co go instalujesz?

  • 7. Data: 2015-02-24 23:33:02
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 12:34:38 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Vivado (w odróżnieniu od starego Webpacka).

    Webpack zawiera w sobie Vivado. Miałeś chyba na myśli ISE. Vivado ma pewne swoje
    zalety, ale istotnie... podzielam Twoje zdanie. Brak możliwości projektowania z
    poziomu schematu (chociażby Top Level) jest nie tylko "z leksza wqrv...jący", ale
    jest to moim zdaniem kompletnie dyskredytujące to środowisko projektowe. Edytor
    schematów w ISE w zasadzie też jest strasznie fajansowaty w powiązaniu z generatorem
    IP. Mamy zamiast symboli o kształcie i wielkością stosownych do użytych zasobów PUDŁA
    nie mieszczące się na stronie. Trza zaś ręcznie edytować symbol, coby to wszystko
    było w miarę czytelne. Zresztą i tak, przy edytorze sch pod ISE, zrobili conajmniej 2
    kroki w tył w stosunku do poprzedniej wersji "Foundation" (jakoś na przełomie wieku).
    Ale to tylko takie moje marudzenie...

  • 8. Data: 2015-02-25 02:01:13
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 12:34, Piotr Wyderski pisze:

    > Vivado (w odróżnieniu od starego Webpacka).

    Ściągnąłem Vivado i można w nim tylko wybrać Artix-7, Kintex-7 i Zynq.
    To jeśli się bawię Spartanami, to dla mnie Vivado w żadnym stopniu nie
    jest czymś zamiast ISE

    --
    pozdrawiam
    MD