  • 1. Data: 2015-03-03 15:39:09
    Temat: o kur...
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    śnieg pada... po-jebało nawet pogodę...

  • 2. Data: 2015-03-03 15:55:01
    Temat: Re: o kur...
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-03-03 o 15:39, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > śnieg pada... po-jebało nawet pogodę...

    faktycznie... bo śnieg w Polsce w marcu to ewenement na miarę co
    najmniej 6 w totka ;-)

  • 3. Data: 2015-03-03 16:05:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ministerstwo Propagandy wrote:

    > śnieg pada... po-jebało nawet pogodę...

    nie, tylko propagandę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-03-03 16:44:10
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Tadeusz wydumał(a) w news:md4i15$csi$1@pippin.nask.net.pl :
    > faktycznie... bo śnieg w Polsce w marcu to ewenement na miarę co najmniej
    > 6 w totka ;-)

    O własnie. Miałem wysłać. Dzięki za przypomnienie :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2015-03-03 16:51:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > O własnie. Miałem wysłać. Dzięki za przypomnienie :)

    E tam, dopero 7 baniek. To sie jeszcze nie oplaca obstawiac ;)

  • 6. Data: 2015-03-03 17:14:24
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Czesław Wiśniak wydumał(a) w news:md4lav$otq$1@node1.news.atman.pl :
    > E tam, dopero 7 baniek. To sie jeszcze nie oplaca obstawiac ;)

    To nie obstawiaj, bedzie dla mnie :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 7. Data: 2015-03-03 17:20:05
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > To nie obstawiaj, bedzie dla mnie :]

    Nie ma sprawy, ja mimo wszystko jeszcze poczekam, aż się wiecej dolozysz :)

  • 8. Data: 2015-03-03 23:09:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl