  • 1. Data: 2017-06-21 18:42:19
    Temat: odbiorniki myszy mikro usb
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    do tabletów istnieją?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-06-21 19:21:09
    Temat: Re: odbiorniki myszy mikro usb
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 18:42, PiteR pisze:
    > do tabletów istnieją?

    Nie spotkałem. Teraz do tabletów raczej polecają BT, bo odbiornik masz
    już w środku.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-06-21 21:22:01
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a czy taka mysz BT dogada się z laptopem mającym BT ??

  • 4. Data: 2017-06-21 21:48:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 21:22, Grzegorz pisze:
    > a czy taka mysz BT dogada się z laptopem mającym BT ??

    Teoretycznie powinna.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-06-22 01:28:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RadoslawF pisze tak:

    > Nie spotkałem. Teraz do tabletów raczej polecają BT, bo odbiornik
    > masz już w środku.

    Nie lubie BT czy to działa stabilnie?

    Tableta z hubem i odbiornikiem do nowej obudowy jak kieszeń dysku ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2017-06-22 10:20:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 01:28, PiteR pisze:

    > Nie lubie BT czy to działa stabilnie?

    Nie wiem. Przyzwyczaiłem się do ekranu dotykowego i nie przerabiam
    tableta na komputer.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-06-22 19:06:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/21/2017 9:22 PM, Grzegorz wrote:
    > a czy taka mysz BT

    Uwaga na marginesie: Przynajmniej połowa myszek BT z netu nie jest BT,
    tylko radiowe z dedykowanym odbiornikiem. Zapytaj 3 razy sprzedawce czy
    BT oznacza to co oznacza.

    > dogada się z laptopem mającym BT ??

    Dogaduje się ze wszystkim co mam z BT na pokladzie, czyli kilkoma
    telefonami, tabletam, laptopami i stacjonarkami.

  • 8. Data: 2017-06-22 20:50:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RadoslawF pisze tak:

    > Nie wiem. Przyzwyczaiłem się do ekranu dotykowego i nie przerabiam
    > tableta na komputer.

    Pracuję w rękawicach. Tablet nie reaguje na ubrane ręce :/
    Tak wiem szajs tablet.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2017-06-22 22:00:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 20:50, PiteR pisze:

    > Pracuję w rękawicach. Tablet nie reaguje na ubrane ręce :/
    > Tak wiem szajs tablet.

    Wada ekranów pojemnościowych ale innych pewnie już nie produkują.
    Jeśli rękawice laboratoryjne to sprawdził by czy nie zadziała
    rysik do ekranów pojemnościowych. Jeśli termiczne to kiedyś
    w sieci były oferty zimowych rękawiczek współpracujących
    z telefonami i tabletami.
    A jeśli jednak tylko myszka to coś od dostawcy który powinien
    wiedzieć co sprzedaje. Ale sam tam zakupów nie robiłem.
    http://tabletoid.pl/klawiatury-myszki-rysiki/237-mys
    z-bluetooth-do-tabletu

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-06-23 16:54:08
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Pracuję w rękawicach. Tablet nie reaguje na ubrane ręce :/
    > Tak wiem szajs tablet.

    To jednorazowe rękawice czy wielorazowe? Jak wielorazowe to możesz naszyć
    taką siateczkę. Nie wiem jak to się nazywa, ale są rękawice współpracujące
    z ekranami dotykowymi i one mają naszytą taką metalową (ale elastyczną)
    siateczkę.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]