  • 1. Data: 2014-05-29 01:22:09
    Temat: odkratkowanie samochodu - koszt?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    rozważam zakup auta które ma kratkę.

    Z jakim wydatkiem i nakładem działań powinienem się liczyć jeśli chcę się
    tego pozbyć? samochód z 2002r więc pewnie wtedy była montowana kratka

  • 2. Data: 2014-05-29 08:07:38
    Temat: Re: odkratkowanie samochodu - koszt?
    Od: "Netopeerek" <n...@g...com>

    Ja to robiłem jakiś czas temu w dwóch pojazdach. W obu przypadkach
    kosztowało mnie to tyle co usługa demontażu kratki w serwisie do tego
    upoważnionym i koniecznie z fakturą. Potem z nią wydziału komunikacji i tam
    wystawili skierowanie na specjalne badania techniczne. Po tych badaniach
    technicznych a w zasadzie opisie samochodu drugie badania techniczne.
    Czyli koszt taki co ściągnięcie kratki plus badania. U mnie koszt
    ściągnięcia kratki to była kwota około 40zł, bo to kilka śrub na motylkach
    było i teoretycznei mógłbym sam to odkręcić w 5 minut ale przepis wymaga...

  • 3. Data: 2014-05-29 08:55:58
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-05-29 08:07, Netopeerek pisze:
> [...]
    > ściągnięcia kratki to była kwota około 40zł, bo to kilka śrub na
    > motylkach było i teoretycznei mógłbym sam to odkręcić w 5 minut ale

    Przepis? od kiedy? Rok temu pojechałem przy okazji badań technicznych na
    stacje diagnostyczną, zrobili dodatkowe badania, sprawdzili czy z tyłu
    są pasy itd, z papierami do wydziału komunikacji, dostałem tymczasowy
    dowód, po 2 tygodniach stały i na tym koniec.

  • 4. Data: 2014-05-29 21:15:50
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Przepis? od kiedy? Rok temu pojechałem przy okazji badań technicznych na

    dzieki chłopaki, czyli ogólnie nie ma się czego bać:)

  • 5. Data: 2014-05-29 21:39:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-29 08:55, Robson wrote:
    > Przepis? od kiedy?

    U mnie w 2007 zamieniłem na osobowy i faktura za zdjęcie kratki ze
    *specjalnej* stacji diagnostycznej byla wymagana. Specjalna, czyli
    posiadająca uprawnienia na zmianę warunków technicznych - nie każda
    miała podobno.

  • 6. Data: 2014-05-30 10:11:50
    Od: "Netopeerek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Przepis? od kiedy?

    Nie znam przepisu. W wydziale komunikacji dostałem odpowiedź że kratka może
    być ściągnięta tylko w warsztacie samochodowym do tego upoważnionym gdyż
    jest to zmiana parametrów pojazdu. Przypomnę, że było to już parę lat temu.

  • 7. Data: 2014-05-30 20:34:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 30 May 2014 10:11:50 +0200, "Netopeerek"
    <n...@g...com> wrote:

> [...]
    >jest to zmiana parametrów pojazdu. Przypomnę, że było to już parę lat temu.

    Kratkę mogłeś sobie sam zdemontować. Tylko musiałeś mieć fakturę na
    taką usługę, wystawioną przez warsztat mający odpowiedni wpis PKD
    (OIDP 50.20.A). Tak było parę lat temu. Przechodziłem to z dwoma
    autami w firmie - Xsarą Picasso i Zafirą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280