  • 1. Data: 2005-09-12 09:21:16
    Temat: odkupienie domeny od www.name.net
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl>

    Witam,
    Jako że kilka wątków wyżej pojawił się temat handlu domenami, pisze tutaj
    (nie wiem dokładnie czy to jest właściwa grupa, jeśli nie to proszę o
    informacje jaka jest właściwa).
    Kiedyś (jak jeszcze firma istniała), wykupiona była domena w firmie
    Internet Solutions z Warszawy. Niestety firma nie nadaje się do współpracy
    i jak się kończył termin ważności, z firmą nie było żadnego kontaktu.
    Takim sposobem domena została stracona.
    Ostatnio okazało się, że po okresie "ochronnym", domena została wykupiona
    przez firmę www.name.net i wystawiona na sprzedaż (domena .com za 90$).
    Nie wiem czy firma IS przekazała informację o tej domenie firmie name.net,
    ale domena została wykupiona w pierwszym dniu, w którym była możliwość jej
    wykupienia...
    Teraz moje pytanie: czy ktoś odkupywał domene od tej firmy? Czy przy
    odkupieniu płaci się "tylko" te 90$, czy jakieś inne opłaty? Czy można jej
    zaufać, że po zapłaceniu tych 90$ domenę się odzyska i czy można
    przetransferować ją od razu do jakiejś polskiej firmy?
    Jeśli ktoś ma jakiekolwiek doświadczenia z firmą name.net to proszę o
    informację.
    --
    Pozdrawiam,
    Grzesiek