  • 1. Data: 2016-05-24 07:26:39
    Temat: odpowiednik karty wifi intela
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    chodzi o karte:

    Intel(R) Dual Band Wireless-N 7260 w standardzie opakowania M.2 (NGFF)

    szukam karty w tym formacie, który jak powyższa ma w sobie moduł BT.
    najlepiej by było by to był moduł Atherosa.
    ostatecznie bez BT mogę się obyć, ale znalezienie nawet takiej bez, nie
    jest proste. ktoś ma jakiś namiar na takowy i mógłby się podzielić?

    z góry dzięki. <rs>

  • 2. Data: 2016-05-24 09:11:07
    Temat: Re: odpowiednik karty wifi intela
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 07:26, rs pisze:
> [...]
    > ostatecznie bez BT mogę się obyć, ale znalezienie nawet takiej bez, nie
    > jest proste. ktoś ma jakiś namiar na takowy i mógłby się podzielić?

    KARTA WI-FI INTEL WIRELESS-N 7260 2x2 BGN+BT HMC - 42,60 PLN
    KARTA WI-FI INTEL WIRELESS-N 7260 2x2 BGN+BT M.2 - 42,60 PLN
    KARTA WI-FI INTEL DB WIRELESS-N 7260 2x2 AGN+BT HMC - 76,67 PLN
    KARTA WI-FI INTEL DB WIRELESS-N 7260 2x2 AGN+BT M.2 - 76,67 PLN
    KARTA WI-FI INTEL DB WIRELESS-AC 7260 2x2 AC+BT M.2 - 85,19 PLN

    ps. Ja nie sprzedaję, podaję odnośnik cenowy i dostępność :)
    ps2. Ceny netto

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-05-24 16:56:10
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/24/2016 3:11 AM, Chris wrote:

> [...]
    > KARTA WI-FI INTEL DB WIRELESS-AC 7260 2x2 AC+BT M.2 - 85,19 PLN
    >
    > ps. Ja nie sprzedaję, podaję odnośnik cenowy i dostępność :)

    ale podales mi wersje karty, ktora chce wymienic. szukam atherosa, ale
    bron boze nie intela. znalazlem jedna dell'a, ale kupno jedynie w
    chinach. <rs>

  • 4. Data: 2016-05-25 08:14:10
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 16:56, rs pisze:

    > ale podales mi wersje karty, ktora chce wymienic. szukam atherosa, ale
    > bron boze nie intela. znalazlem jedna dell'a, ale kupno jedynie w
    > chinach. <rs>

    Tak myślałem, powiem że z tym atherosem też bywa rożnie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-05-25 11:49:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 16:56, rs pisze:
    > bron boze nie intela. znalazlem jedna dell'a, ale kupno jedynie w
    > chinach. <rs>

    Masz w PL, używkę niestety ale innych nie widzę tak na szybko.

    http://allegro.pl/karta-wifi-bt-atheros-qca6174-m-2-
    ac-dualband-i6209075407.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-05-25 12:14:05
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    http://olx.pl/oferty/q-Karta-WiFi-Atheros/

  • 7. Data: 2016-05-25 12:18:15
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-05-25 o 12:14, Dawid pisze:

    > http://olx.pl/oferty/q-Karta-WiFi-Atheros/

    http://olx.pl/oferta/karta-wifi-atheros-ar9002wb-b-g
    -n-bluetooth-CID99-IDd17Mh.html#1b0f56200f

  • 8. Data: 2016-05-25 12:21:04
    Od: Dawid <x...@n...pl>

  • 9. Data: 2016-05-25 13:07:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-25 o 12:21, Dawid pisze:

    -n-bluetooth-CID99-IDd17Mh.html#1b0f56200f

    > http://olx.pl/oferta/karta-wifi-atheros-ar9002wb-b-g
    -n-bluetooth-CID99-IDd17Mh.html#1b0f56200f

    A czy będzie działać w gnieździe M2?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2016-05-25 13:41:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > http://olx.pl/oferty/q-Karta-WiFi-Atheros/

    Żadna z tych kart nie jest na złączu M.2, to są stare karty a potrzebna
    jest nowego typu. Staraj się dalej.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl