  • 1. Data: 2018-11-08 03:06:58
    Temat: odwieczne pytanie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy programiści smartfonów to debile czy ich przełożeni?

    Zapraszam do dyskusji :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2018-11-08 16:24:22
    Temat: Re: odwieczne pytanie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-11-08 o 03:06, PiteR pisze:
    > Czy programiści smartfonów to debile czy ich przełożeni?
    >
    > Zapraszam do dyskusji :)

    Odpowiedź ich przełożonych zawsze jest taka że skoro 90% użytkowników to
    debile ;-) zadowalający się byle czym to oni tylko dostosowują się do
    potrzeb rynku :-)

  • 3. Data: 2018-11-08 18:47:46
    Od: z <...@...pl>

    Byłbym zapomniał.
    Są jeszcze wyznawcy. Oni są przekonani że dostają najwyższą jakość a
    marudzących uważają za debili :-)

  • 4. Data: 2018-11-08 21:40:08
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Czy programisci smartfonów to debile czy ich przełożeni?
    Aplikacji, czy OS?

  • 5. Data: 2018-11-08 22:35:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    > Byłbym zapomniał.
    > Są jeszcze wyznawcy. Oni są przekonani że dostają najwyższą jakość a
    > marudzących uważają za debili :-)

    Nie wiem może coś robię źle. Biorę plik .url przesyłam do telefonu po
    kablu na kartę sd, próbuję go otworzyć i otrzymuję nieznany format
    pliku.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2018-11-09 00:38:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Karocki" X...@1...110.121.168

    > Aplikacji, czy OS?

    Zapewne pytający ma na myśli coś, co istnieje od wieków. ;)
    Ja aż tak starego smartfonu nie mam... [zapewne dlatego wiem,
    jak otworzyć plik]

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 7. Data: 2018-11-09 08:49:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 08 Nov 2018 02:06:58 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Czy programiści smartfonów to debile czy ich przełożeni?

    Obie rzeczy. Ale najlepiej mówić o konkretach. Dla mnie idiotyczne w
    Androidzie jest ciagle wyladowyanie aplikacji z pamięci jeśli idą w
    tło (nie mylić z pracą w tle tylko chodzi o czas życia aplikacji
    onCreate, onStop itd). Taka pierwotna koncepcja schedulera był
    zwiazana z pracą w ograniczonych zasobach pamięci i o ile mógł być
    dobry w czasach G1 gdy telefony miały 256MB RAM.
    Ale teraz nawet przy 2GB ciągle ten mechanizm jest aktywny, bo widać
    po przywołaniu aplikacji doładowuje jej stan przed puszczeniem w
    tło. Ale jak programista idiotą i nie zaimplementuje system.oncreate
    to aplikacja startuje od zera (tracąc stan poprzedniej sesji) przy
    przywołaniu

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-11-09 12:31:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 08 Nov 2018 21:35:55 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Nie wiem może coś robię źle. Biorę plik .url przesyłam do telefonu
    > po
    > kablu na kartę sd, próbuję go otworzyć i otrzymuję nieznany format
    > pliku.

    A od kiedy plik .url to jakiś znany format?
    Kolejne windowsowe idiotyczne uproszczenie, że typ pliku określa
    część jego nazwy a nie magic.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-11-09 16:41:02
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2018 12:31:22 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > A od kiedy plik .url to jakiś znany format?
    > Kolejne windowsowe idiotyczne uproszczenie, że typ pliku określa
    > część jego nazwy a nie magic.
    >
    > --
    > Marek

    co to jest magic?

  • 10. Data: 2018-11-09 21:54:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Nov 2018 12:31:19 +0100, Marek napisał(a):

    > A od kiedy plik .url to jakiś znany format?
    > Kolejne windowsowe idiotyczne uproszczenie, że typ pliku określa
    > część jego nazwy a nie magic.

    To jest akurat jakies androidowe (i nie tylko) uproszczenie - ze nazwa
    okresla typ i nie mozna tego zmienic.

    J.