  • 1. Data: 2016-09-27 10:27:11
    Temat: oferta z roamingiem - już chyba nie warto?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    nic się nie zmieniło i od czerwca 2017 znikną dodatkowe stawki za
    połączenia w ramach UE?
    Kończy mi się umowa firmowa, nie potrzebuję telefonów - chyba na razie
    nie ma sensu przedłużać, lepiej zaczekać na oferty po czerwcu - wtedy
    tmobile może być korzystniejsze bo do swojej strefy roamingowej
    dorzucają kilka krajów spoza UE (m.in. Macedonia, Albania)

    Łukasz

  • 2. Data: 2016-09-27 10:42:24
    Temat: Re: oferta z roamingiem - już chyba nie warto?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
    >nic się nie zmieniło i od czerwca 2017 znikną dodatkowe stawki za
    >połączenia w ramach UE?

    Chyba sie cos zmienia
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/komisja-europejska-w
    ycofuje-propozycje-ws-braku-roamingu-przez-90-dni/85
    jpvh

    Aczkolwiek nadal tam 15 czerwca 2017 figuruje.

> [...]
    >wtedy tmobile może być korzystniejsze bo do swojej strefy roamingowej
    >dorzucają kilka krajów spoza UE (m.in. Macedonia, Albania)

    Ale wtedy T-mobile moze zmienic oferte ...

    J.