    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: maly <m...@o...pl>
    Subject: oglądałem samochód miernikiem - pomoc
    Date: Mon, 7 Nov 2016 08:51:14 +0100

    chce kupic samochod, ogladałem go czujnikiem lakieru, z jednej strony ma
    ok 100-120 mikronow, po drugiej stronie sa od 170-240, w jednym miejscu
    jest 299, gosc otworzył dzwi tam gdzie było malowane i w srodku wartosci
    normalne tj 90-110. Mowili że to jest druga wartstwa lakieru bo był
    przyrysowany.
    slyszałem ze jak bedzie szpachla to bedzie wykazywac powyzej 350 mikronow
    Czy warto brac taki samochod?