  • 1. Data: 2013-03-22 23:39:44
    Temat: (ogloszenie) Kacper-Motor Sklep i Serwis - rozwijamy się i zapraszamy
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    Witam.

    Tradycyjnie raz w roku na początku sezonu chciałbym przypomnieć o swojej
    działalności na rynku motocyklowym :)
    Od trzech lat prowadzimy stacjonarny sklep motocyklowy. W wrześniu 2012 roku
    zmieniliśmy siedzibę firmy i należy nas szukać pod adresem:

    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    ul.Radzymińska 206
    03-674 Warszawa
    tel. 22 428-35-68 lub kom. 880-528-485 / 507-071-063
    pn-pt 9-18 sob 9-13

    Rozszerzamy ofertę w miarę naszych możliwości tak żeby sprostać wymaganiom
    naszych klientów :)

    Z aktualnym stanem naszego magazynu można zapoznać się w popularnym serwisie
    aukcyjnym szukając użytkownika " Kacper_motor" lub klikając na link:
    http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=16229503
    (95% oferty allegro dostępna jest fizycznie w sklepie)
    Współpracujemy z największymi hurtowniami w PL więc możemy zaoferować
    również rzeczy z poza naszej oferty allegro.

    Od września 2012 rozszerzyliśmy ofertę o bieżący serwis motocyklowy.
    Wymieniamy opony, napędy, klocki, filtry, oleje, świece, uszczelniacze,
    uszczelki, linki, wyważamy i centrujemy koła, regenerujemy zaciski, czyścimy
    i synchronizujemy gaźniki, regulujemy zawory, wymieniamy rozrządy, sprzęgła,
    paski, wariatory i w sumie co sobie Szacowny klient życzy :)
    Wykonujemy również czynności nieszablonowe, staram się być mechanikiem a nie
    zmieniaczem części - zapraszam na priv.

    Biorę odpowiedzialność za swoją pracę!
    Staram się robić tak jak bym robił to dla siebie!
    Robię tak żeby nie zepsuć bardziej niż jest - żarcik :P
    Nie trzymam motocykla/skutera/części tygodniami!
    Przyjmuję brudny oddaję czysty!
    Kontroluję stan pojazdu i raportuję właścicielowi!
    Uzgadniam kosztorys i działam, nigdy odwrotnie!
    Doradzam!

    Przykładowy cennik usług można podejrzeć tu:
    http://www.kacpermotor.home.pl/serwis/
    PS. Proszę wybaczyć za wygląd naszej strony, pracujemy nad tym.

    Marcin Kasprzyk
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 2. Data: 2013-03-23 00:08:02
    Temat: Re: (ogloszenie) Kacper-Motor Sklep i Serwis - rozwijamy si? i zapraszamy
    Od: duddits <p...@B...gomoto.tv>

    On 22/03/13 11:39 PM, Kacper_Motor wrote:
    > PS. Proszę wybaczyć za wygląd naszej strony, pracujemy nad tym.

    Marcin?
    http://www.kacpermotor.home.pl/o-nas/

    "serwis bierzący motocykli oraz skuterów"
    "Do każdego naszego klienta podchodzimy ucziwie i żetelnie."

    Popraw to :o)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 3. Data: 2013-03-23 00:55:59
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "duddits" alias Miodek:

    > "serwis bierzący motocykli oraz skuterów"
    > "Do każdego naszego klienta podchodzimy ucziwie i żetelnie."
    >
    > Popraw to :o)

    Co tu poprawiać jak wszystko gra i buczy! Motury do naprawy biorą to
    logiczne że bierzący. Żetelnie, bo od słowa żetony. Czy się uda naprawić czy
    nie to u nich prawdziwa ruletka ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 4. Data: 2013-03-23 13:42:48
    Temat: Re: (ogloszenie) Kacper-Motor Sklep i Serwis - rozwijamy sie i zapraszamy
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    Hej.

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości
    > Marcin?
    > http://www.kacpermotor.home.pl/o-nas/
    >
    > "serwis bierzący motocykli oraz skuterów"
    > "Do każdego naszego klienta podchodzimy ucziwie i żetelnie."
    >
    > Popraw to :o)

    Wstydzę, się jedyne usprawiedliwienie że to mocno robocza wersja specjalnie
    nie filtrowana.
    Zamieściłem tylko włącznie żeby móc sobie podejrzeć cennik

    Zmienię!

    Marcin Kasprzyk
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 5. Data: 2013-03-29 12:17:24
    Od: grzech <z...@g...com>

    > http://www.kacpermotor.home.pl/serwis/

    Mapka w kontakcie/adresie by się przydała

    _____
    grzech
    tdm