  • 1. Data: 2016-02-09 17:24:21
    Temat: okazanie dokumentu bez dawania Policjantowi do ręki
    Od: saparata <s...@g...com>

    Okazanie dokumentu bez dawania Policjantowi do ręki.

    http://www.realistic.pl/65489/nieudana_proba_zabrani
    a_prawka_policjanci_drogowki_zagieci_przez_prawnika_
    w_czasie_kontroli.html

    Przy takim postępowaniu stan samochodu musi być idealny, by Panowie nie
    znaleźli czegoś co da im powód do zabrania dowodu rejestracyjnego ALE!
    Przecież nie mają prawa brać dokumentów do ręki?! Co wtedy?!

  • 2. Data: 2016-02-10 11:34:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 9 Feb 2016 17:24:21 +0100, saparata <s...@g...com>
    wrote:
    > Przy takim postępowaniu stan samochodu musi być idealny

    Cytując klasyka: "nie ma takich samochodów"

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-02-10 12:18:56
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Cytując klasyka: "nie ma takich samochodów"

    A jak jest dowodem rejestracyjnym jeśli nie mam miejsca na pieczątki a
    badania mam na papierze i policjant chciałby mi go zabrać (co swoja
    droga jest bezprawne, ale to inna bajka) a ja mu nie będę chciał dać do
    reki?:)

  • 4. Data: 2016-02-10 17:04:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > Okazanie dokumentu bez dawania Policjantowi do ręki.
    > http://www.realistic.pl/65489/nieudana_proba_zabrani
    a_prawka_policjanci_drogowki_zagieci_przez_prawnika_
    w_czasie_kontroli.html

    Trochę bicie piany, jaka jest definicja okazania?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-02-10 17:06:40
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    http://sjp.pl/okaza%C4%87

  • 6. Data: 2016-02-10 17:19:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Feb 2016 17:06:40 +0100, Czesław
    Wiśniak<k...@w...pl> wrote:
> [...]

    Chodziło mi definicję zwyczajową a określoną w przepisach
    (wykonawczych) regulujących takie czynno(ści jak kontrola drogowa.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-02-10 18:42:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 10.02.2016 o 17:19, Marek pisze:

    > Chodziło mi definicję zwyczajową a określoną w przepisach (wykonawczych)
    > regulujących takie czynności jak kontrola drogowa.

    Zadaj pytanie na pl.soc.prawo

  • 8. Data: 2016-02-10 21:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >Zadaj pytanie na pl.soc.prawo

    Ale po co pytac na grupach - kaz okazac legitymacje, to zobaczysz jak
    wyglada prawidlowe okazanie :-P

    J.

  • 9. Data: 2016-02-11 13:18:58
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Chodziło mi definicję zwyczajową a określoną w przepisach (wykonawczych)
    > regulujących takie czynno(ści jak kontrola drogowa.

    Nie ma czegoś takiego. Korzysta się ze źródeł jakim jest słownik języka
    polskiego.

  • 10. Data: 2016-02-12 00:59:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 11 Feb 2016 13:18:58 +0100, Czesław
    Wiśniak<k...@w...pl> wrote:
    > Nie ma czegoś takiego. Korzysta się ze źródeł jakim jest słownik
    języka
    > polskiego.

    Oczywiście, że jest. Wystarczy pierwszy proces takiego
    anty-okaziciela, żeby mu sąd.wyjaśnił na czym polega okazanie i jakie
    są okazania wymogi.

    --
    Marek