  • 1. Data: 2014-08-27 13:34:15
    Temat: oldskoolowe książki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jebać po/eu

    przygotowałem dziś takie oto proeuropejskie zagadnienie:
    - mam trochę różnych książek z zeszłej epoki
    - sprzedać się tego nie da, bo na allegro chodzą po 1 pln i nie ma chętnych
    - książki np. o telewizji kolorowej i radiach

    czy to się jeszcze może kiedykolwiek do czegoś przydać, czy wywalać złom?

  • 2. Data: 2014-08-28 01:44:26
    Temat: Re: oldskoolowe ksiazki
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    "platformowe glupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > jebac po/eu
    >
    > przygotowalem dzis takie oto proeuropejskie zagadnienie:
    > - mam troche róznych ksiazek z zeszlej epoki
    > - sprzedac sie tego nie da, bo na allegro chodza po 1 pln i nie ma
    > chetnych
    > - ksiazki np. o telewizji kolorowej i radiach
    >
    > czy to sie jeszcze moze kiedykolwiek do czegos przydac, czy wywalac zlom?

    A nie pomyslales, ze moze to byc zagadnienie globalne...?

    "Okazujesie jednak, ze w 2012 roku rzeczywiscie bylismy blisko swiatowej
    katastrofy, a przynajmniej cofniecia naszego poziomu cywilizacyjnego do XIX
    wieku. Naukowcy jakos nie kwapili sie do informowania o tym, co stalo sie na
    Sloncu dwa lata temu, ale niedawno przyznali, ze gdyby dosiegnal nas taki
    sztorm, który wystapil wtedy po drugiej stronie Slonca, to w krótkim czasie
    stracilibysmy wszystkie satelity, a na dodatek zjawiska elektrostatyczne
    zniszczylyby wiekszosc urzadzen elektronicznych na Ziemi cofajac nas
    technologicznie do ery przed telegrafem.
    Gdyby zdarzenie solarne z lipca 2012 mialo miejsce tydzien wczesniej, to
    dostalibysmy bezposrednim strzalem. Na szczescie potezny komponent plazmy ze
    Slonca w wiekszosci nas minal, 23 lipca 2012 roku. Astrofizycy sugeruja, ze
    prawdopodobienstwo trafienia Ziemi poteznym rozblyskiem i koronalnym
    wyrzutem masy, w ciagu 10 najblizszych lat wynosi 12%. Ludzkosc moze
    niestety tylko obserwowac aktywnosc sloneczna i starac sie minimalizowac
    straty, ale gdy to nastapi w jednej chwili stracimy takie zdobycze
    cywilizacji jak elektrycznosc, Internet i cala wyrafinowana elektronike."

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/potezny-rozblysk-2
    012-roku-zwiastunem-dziwnego-zachowania-slonca

  • 3. Data: 2014-08-28 02:48:05
    Od: "ankan" <ankan(trzy)@wp.pl>

    "Magnus Elephantus" wrote in message

[...]

    Moze przytoczysz zrodlo tych bzdur i dlaczego piszesz Internet z wielkiej
    litery?

  • 4. Data: 2014-08-28 04:07:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 27 Aug 2014 23:44:26 -0000, "Magnus Elephantus"
    <m...@n...dot> wrote:

    >"platformowe glupki" <N...@g...pl> wrote in message

    Szkoda ze jestem za dlaeko; zbieram takie ksiazki

    A.L.

  • 5. Data: 2014-08-28 07:52:15
    Temat: Re: oldskoolowe książki
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - książki np. o telewizji kolorowej i radiach
    >
    > czy to się jeszcze może kiedykolwiek do czegoś przydać, czy wywalać złom?

    Też mam sporo takich książek (m.in. o pierwszych modelach odbiorników lampowych,
    krótkofalarskie). Niech sobie leżą w spokoju, może kiedyś staną się unikatami i opylę
    je
    za grube pieniądze.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 6. Data: 2014-09-01 11:06:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl>

    > jebać po/eu

    Weź się sam czasem jebnij

> [...]
    > - książki np. o telewizji kolorowej i radiach
    >
    > czy to się jeszcze może kiedykolwiek do czegoś przydać, czy wywalać złom?

    W twoim życiu raczej nie skoro o to pytasz. Generalnie raczej nie, ale można
    sobie wyobrazić, że ktoś to zbiera i nawet czyta z pożytkiem tylko ciężko
    się z takim kimś skontaktować. Antykwariaty raczej nie są zainteresowane.
    Jest coś takiego jak bookcrossing, ale żeby tam coś wystawić to ..
    wymiękłem. A to zmienia tylko tyle, że się upublicznia swoją biblioteczkę do
    wyszukiwania, że może ktoś się po którąś książkę zgłosi ale nawet jak szanse
    wzrosną np 1000 razy to nadal może to oznaczać, że nikt się nie zgłasza.