  • 1. Data: 2016-07-22 20:51:51
    Temat: olej w płynie chłodniczym
    Od: yamaha tdr125 <martin.rogacewicz@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam zwracam się do was o pomoc jechałem dziś moją tdr i zaczęło mi
    wywalać płyn zbiorniczkiem wyrównawczym i okazało się że olej przedostał
    się do układu chłodniczego iogulnie grzać mi się zaczęła potem miałem
    problem z zapaleniem na rozrusznik na pycha zapaliła ale nie trzyma
    obrotów ale na obroty się ładnie wkręca i za bardzo nią już nie jeździłem
    ale buta ma tego samego raczej i chciałem zlać płyn z chłodnicy okazało
    się że go nie ma na sprawdzenie wlałem wody i próbowałem zapalić zaczęło
    wyrzucać wszystko i nie zapaliła na starter nw co to może być przypuszczam
    że może to być uszczelka pod głowicą i uszczelniać pompy wody naprawdę
    proszę was o pomoc może ktoś miał taki przypadek z góry dziękuje za
    odpowiedź i jeszcze jakoś w styczniu został robiony szlif i założony tłok
    meteor

  • 2. Data: 2016-07-22 22:10:33
    Temat: Re:olej w płynie chłodniczym
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    yamaha tdr125 <martin.rogacewicz@_NOSPAM_o2.pl> Wrote in message:
    > Witam zwracam się do was o pomoc jechałem dziś moją tdr i zaczęło mi
    > wywalać płyn

    uważam, że albo uszczelka pod głowicą, albo jakaś inna droga, ale
    na pewno sprawa uszczelnień między obiegami

    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 3. Data: 2016-07-22 23:18:20
    Od: yamaha tdr125 <martin.rogacewicz@_NOSPAM_o2.pl>

    tadzik napisal

    > uważam, że albo uszczelka pod głowicą, albo jakaś inna droga, ale
    > na pewno sprawa uszczelnień między obiegami

    to znaczy że olej w płynie to sprawka uszczelniacza pompy wody