  • 1. Data: 2015-07-11 23:52:23
    Temat: opakowanie na winsock
    Od: firr <p...@g...com>

    kiedys sie tego troche uczylem (mam na mysli winsock), ale nie mialem za bardzo
    czasu, (by poswiecic wtedy wiecej niz jeden dwa dni) totez nie do konca wyklarowaly
    mis eis pewne sprawy
    Chcialbym je moze teraz w miare mozliwosci wyklarowac

    Czy gdybym chcial sobie zrobic jakies wlasne proste opakowanie na winsock to
    wlasciwie da sie to zamknac w 3h czy tam 4-h prostych funkcjach typu

    SendPacket(packet_data, packeet_size, where_id);
    GetPacket(packet_data, packeet_size, where_id);
    Connect(char* who);

    czy tez sa ku temu jakies przeszkody? jak by to nalzezlo zaprojektowac (taki maly
    interfejs opakowujacy winsocka)
    Czy lepiej dodawac obsluge przychodzacych pakietow w petli obslugi eventu czy moze
    lepiej skladowac w jakims buforze w tych eventach i wlasnie pozniej uzywac takiej
    funkcji jak GetPacket dla jasnosci i przejrzstosci? (troche mgliscie to wize ale
    jeszcze nie zaczalem o tym myslec przy okazji jestem lekko niewyspany ;o