  • 11. Data: 2019-12-30 12:29:31
    Temat: Re: opony caloroczne
    Od: j...@j...org

    On Sunday, December 29, 2019 at 9:11:46 PM UTC+9, J.F. wrote:
    > https://www.auto-motor-i-sport.pl/technika/Test-opon
    -calorocznych,38098,2

    https://www.youtube.com/watch?v=5SbsfTcLJos

  • 12. Data: 2019-12-30 14:55:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    -calorocznych,38098,2

    >https://www.youtube.com/watch?v=5SbsfTcLJos

    A to oni nie wiedza, ze krzyczy sie "ale urwał" ? :-)

    No prosze, nowka sztuka, a Wy sie pytacie gdzie ten snieg :-)

    A swoja droga ... chyba mocno nie dostosowal predkosci i stylu jazdy
    do warunkow ... w tym opon :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-01-02 23:51:24
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 29 Dec 2019 13:11:24 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A Crossclimate wypadly ... tak sobie na sniegu.

    A nie mówiłem?
    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 14. Data: 2020-01-07 13:31:21
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Opon z kolcami można używać w okresie zimowym, poszczególne rejony mają swoje
    regulacje. Za ich używanie trzeba płacić dodatkowy podatek(na pewno w miastach, poza
    nie jestem pewien). Teoretycznie nie wolno jeździć na nich poza wyznaczonym okresem,
    ale widziałem kierowników w maju, czy czerwcu z takimi oponami